خبرگزاری کار ایران

یک نماینده‌مجلس مطرح کرد؛

وزیر ورزش به جای نگرانی زمینه‌ واگذاری سرخابی‌ها را فراهم کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۱۸۶

عضو فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد که دولت اگر اراده‌ای برای واگذاری‌ها داشت ،‌مقدمات آن را فراهم می‌کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا اسداللهی با اشاره به صبحت‌های وزیر ورزش در زمینه واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: چنین حرف‌هایی جای تاسف دارد و بجای بهانه جویی بهتر است زیر ساخت‌های واگذاری را فراهم کند چراکه مسئول واگذاری سرخآبی‌ها بر عهده دولت و وزارت ورزش است.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس ادامه داد:‌ از آنجایی که واگذاری‌ باشگاه‌ها بر اساس اصل 44 قانون‌اساسی الزامی است و همچنین فیفا نیز چنین انتظاری دارد اگر اراده‌ای در دولت وجود داشت، زیر ساخت‌ها ایجاد می‌شد.

وی افزود:‌ گودرزی به جای بهانه‌جویی و اظهارنظر کردن‌های این چنینی، زمینه واگذاری را فراهم کند. اگر مشکل را در قانون می‌دانند چرا مرحله اول مزایده را برگزار کردند.

اسداللهی تاکید کرد که اظهارنظرهای این چنینی باعث افزایش شبهات در زمینه واگذاری‌ها می‌شود و از آنجایی که متولی این کار دولت است باید شفاف عمل کند تا مشکلی پیش نیاید.

عضو فراکسیون ورزش مجلس اظهار داشت: اگر وزیر نگران نبود مشتری است، باید مطلع باشد که قانون برای چنین موقعیتی پیش بینی دارد و پس از برگزاری سه مرحله مزایده و کاهش قیمت، باید واگذاری به صورت توافقی صورت گیرد.

وزیر ورزش در آخرین اظهارنظر خود گفت: رفتار بخش‌خصوصی، رفتاری پیچیده است کما این که در گذشته ما دیده‌ایم بخش‌های خصوصی که خریدار یک باشگاه مطرح بودند به خاطر اینکه خروجی اقتصادی برای آنها نداشت زمین خورده و یا رها کردند. من نگران این مسئله هستم که این باشگاه‌ها بعد از واگذاری در مدت کوتاهی تضعیف یا از بین بروند و یا زمین بخورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز