خبرگزاری کار ایران

دهمین جام حذفی برای بیانکونری

بانوی پیر کوپاایتالیا را هم به خانه برد/ ماتری در نقش موراتا

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۵۵۹

تیم فوتبال یووه با برتری 2 بر یک برابر لاتزیو برای دهمین بار فاتح جام حذفی ایتالیا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های لاتزیو و یووه در فینال جام حذفی ایتالیا، کوپا ایتالیا از ساعت 23:15 دیشب در ورزشگاه المپیک رم آغاز شد و دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی یک بر یک رسیدند تا کار به وقت اضافه بکشد.

ترکیب لاتزیو: بریشا، باستا، جنتیلتی، دی فری، رادو، کاندروا، پارولو، فیلیپه اندرسون، لولیچ، کاتالدی، کلوزه

ترکیب یووه: استوراری، بونوچی، اورا، لیششتاینر، کیه لینی، بارزالی، ویدال، پیرلو، پوگبا، ته وز، یورنته

تنها 4 دقیقه از این دیدار گذشته بود که استفان رادو، کاپیتان لاتزیو در پی ارسال بلند بازیکنان این تیم از روی یک ضربه ایستگاهی، با ضربه سر دروازه استوراری را گشود و لاتزیو را یک بر صفر پیش انداخت. این برتری تنها 7 دقیقه دوام آورد. دقیقه 11 ارسال بلند به محوطه جریمه لاتزیو با دخالت پاتریس اورا به جورجو کیه‌لینی رسید تا این بازیکن با ضربه‌ای که در شرایط نامتعادل به توپ زد دروازه بریشا را فرو بریزد و کار را به تساوی یک بر یک بکشاند.

تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه بی نتیجه ماند و این دیدار در پایان 90 دقیقه قانونی یک بر یک مساوی شد. با آغاز وقت اضافه ابتدا لاتزیو یک فرصت مسلم گلزنی را از دست داد و شوت محکم جورجوویچ به دو تیر عمودی دروازه برخورد و به زمین بازگشت.

دقیقه 97 ماتری، مهاجم یووه که به عنوان بازیکن جانشین به ترکیب این تیم اضافه شده بود و یک بار کمک داور گل وی را مردود دانسته بود، در یک رفت و برگشت با شوتی نه چندان محکم توپ را از درون محوطه جریمه به تور دروازه لاتزیو دوخت تا یووه این دیدار را ببرد و برای دهمین بار فاتح جام حذفی ایتالیا شود.

یووه امسال قهرمان زودهنگام سری A هم شد و این دومین جامی است که شاگردان آلگری با خود به تورین می‌برند. آن‌ها برای کسب سه‌گانه باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا، بارسا را شکست دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز