خبرگزاری کار ایران

هفته سی‌ودوم سری A

اپیدمی پنالتی و تساوی در‌ فوتبال ایتالیا/ لاتزیو در رتبه دوم باقی ماند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۴۷۷

رقابت‌های هفته سی‌ودوم سری A‌ ایتالیا با برگزاری 5 دیدار دنبال شد که 4 دیدار از این مسابقات با نتیجه مساوی به پایان رسید و تنها پالرمو موفق به شکست جنوا شد.

به گزارش ایلنا، در آغاز هفته سی‌ودوم رقابت‌های سری A بعدازظهر امروز 5 دیدار در شهرهای مختلف ایتالیا برگزار شد. دیدار تیم‌های ساسولو و تورینو که از ساعت 15:30 دقیقه در زمین ساسولو آغاز شده بود با تساوی یک بر یک به پایان رسید. هر دو گل این مسابقه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیدند.

برای ساسولو دومینک براردی دقیقه 45 و برای تورینو فابیو کوالیارلا دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.  

تیم کیه‌وو در حالی‌که در زمین خود با گل دقیقه 39 سرجیو پلیشیر از اودینزه پیش بود، دقیقه 71 با گل به خودی مدافعانش برتری خود را از دست داد تا این بازی هم با نتیجه یک بر یک تمام شود.

امپولی در زمین خود ابتدا با گل دقیقه 19 فرانچسکو لودی از پارما عقب افتاد اما ماسیمو ماکارونه دقیقه 32 بازی را به تساوی کشاند. دقیقه 45 نوبت به لورنزو تونلی رسید تا میزبان را پیش بیاندازد اما گل او را هم ایساک بلفودیل دقیقه 73 جبران کرد تا این دیدار درنهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

پالرمو عصر امروز در ورزشگاه رنزو باربرا میزبان جنوا بود و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. ایمولو چخوف دقایق 9 و 30 گل‌های پالرمو را به ثمر رساندند و گل دقیقه 52 ایاگو فالکو تنها فاصله را کم کرد.

دیدار رم و آتلانتا هم داستانی مشابه دیدار ساسولو و تورینو داشت. در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه المپیک رم برگزار می‌شد، ابتدا دقیقه 3 فرانچسکو توتی از روی نقطه پنالتی دروازه آتالانتا را گشود اما 20 دقیقه بعد داور یک ضربه پنالتی هم به سود آتلانتا اعلام کرد تا جرمن دنیس آن‌را به گل تساوی این تیم تبدیل کند و این بازی هم با تساوی یک بر یک تمام شود.

با توجه به شکست 2 بر صفر لاتزیو برابر یووه در شب گذشته، رمی‌ها می‌توانستند با پیروزی برابر آتالانتا، بالاتر از لاتزیو در رتبه دوم قرار بگیرند اما این تساوی باعث شد رم 58 امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به دیگر تیم رمی، در رتبه سوم باقی بماند. آتالانتا هم با این تساوی 30 امتیازی شد تا از رتبه هفدهم جدول تکان نخورد.

در ادامه هفته سی‌ودوم سری A از ساعت 20:30 امشب کالیاری میزبان ناپولی است و ساعت 23:15 هم دربی اینتر و میلان در جوزپه مهاتزا برگزار می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز