خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز مطرح کرد:

خدعه باعث از بین رفتن حق تیم تراکتورسازی شد/مجلس رسیدگی کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۰۹۵

نماینده مردم تبریز از رئیس مجلس خواست تا به طور ویژه اتفاقات دیدار تراکتورسازی تبریز و نفت تهران را بررسی و با خاطیان برخورد شود.

به گزارش ایلنا، میرهادی قره‌سید رومیانی رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس گفت: خدعه و نیرنگ غیر اخلاقی و غیر شرعی 2- 2 باعث از بین رفتن حقوق تیم همیشه قهرمان تراکتورسازی‌ و مردم شریف آذربایجان شده است لذا از رئیس مجلس می‌خواهم این موضوع را با سرعت و دقت بررسی و قوه قضائیه نیز با خاطیان برخورد قاطع کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با قدردانی از رئیس جمهور جهت رسیدگی به حوادث اخیر پیش آمده در بازی تیم مقتدر تراکتورسازی ادامه داد:  شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی ورزشی که از شبکه سه سیما پخش می‌شد بر اساس اظهارنظر یکی از نمایندگان اصفهان اینگونه نتیجه‌گیری شد که شورای تامین شهرستان تبریز دستور قطع تلفن همراه، اینترنت و اسکوربرد ورزشگاه را داده است که این گفته ظلم فاحش به مدیریت استان و مسئولان خدوم است.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: از رئیس مجلس درخواست دارم این موضوع را که موجب جریحه دار شدن احساسات مردم آذربایجان شده است، دستور فرمایند با سرعت و دقت بررسی شود تا احقاق حقوق حقه مردم صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به خدعه و نیرنگ غیر اخلاقی و غیر شرعی 2- 2  که باعث از بین رفتن حقوق تیم همیشه قهرمان تراکتورسازی و مردم شریف آذربایجان شده است و این قهرمانی با توسل به دروغ و انگیزه‌های غیر شرافتمندانه از دست رفته است از قوه قضائیه خواستار برخورد با افراد خاطی که با احساسات پاک جوانان متدین و انقلابی و غیور آذربایجان بازی کرده‌اند، هستم تا التیام خاطری برای آنها ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز