خبرگزاری کار ایران

به صورت همزمان در تهران، البرز و مرکزی؛

نخستین سالگرد درگذشت پهلوان سلیمانی پنجشنبه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۰۵۳

مراسم نخستین سالگرد درگذشت قهرمان و پهلوان کشتی ایران به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود.

 به گزارش ایلنا، نخستین مراسم یادبود زنده یاد علیرضا سلیمانی (قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده 6 بازوبند پهلوانی کشور) در استان‌های البرز، تهران و مرکزی برگزار خواهد شد. این مراسم با همت مسئولان و ورزشکاران البرز توسط هیات پهلوانی و زورخانه‌ای این استان، از ساعت 17 الی 19 روز پنجشنبه 31 اردیبهشت‌ماه 1394 برگزار می‌شود.

همچنین روز جمعه یکم خردادماه نیز همزمان با میلاد پر برکت امام حسین (ع) و در مسابقات میانداری پیشکسوتان کشور(محلات-استان مرکزی) به یاد آن پهلوان توسط فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، موسسه پیشکسوتان ورزش باستانی و کشتی پهلوانی کشور و جامعه پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی مراسم با شکوهی برپا خواهد شد.

روز شنبه دوم خردادماه از ساعت 18 تا 20 آئین افتتاح ششمین جشنواره مرشدان کشور در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب واقع در تهران، میدان بهارستان، نرسیده به چهار راه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور برپا می‌شود که با گرامی داشت یاد پهلوان علیرضا سلیمانی حال و هوایی خاص خواهد گرفت.

در استان های دیگر کشور نیز توسط هیات‌های پهلوانی و زورخانه‌ای به یاد آن پهلوان نامی مراسم یادبود برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز