خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

نباید قهرمانی سپاهان خدشه دار شود/مردم اصفهان آزرده‌خاطرند

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۸۱۵

نماینده مبارکه در مجلس با اشاره به اینکه وزارت ورزش ملزم به پیگیری اتفاقات تبریز است، تصریح کرد: تیم سپاهان شایستگی قهرمانی را داشت و این قهرمانی نباید به دلیل اتفاقات تبریز، خدشه‌دار شود.

به گزارش ایلنا، علی ایرانپور با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در انتقاد از اظهارات روز گذشته وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر افرادی نسبت به اتفاقات و حواشی بازی تراکتورسازی و نفت انتقاد دارند، نباید پنجمین قهرمانی شیرین تیم فولاد مبارکه سپاهان تحت الشعاع آن قرار گیرد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس در ادامه با بیان اینکه مسائلی که از سوی وزیر ورزش مطرح شده، قهرمانی سپاهان را مورد خدشه قرار داده است، عنوان کرد: این اظهارات باعث آزردگی خاطر هموطنان اصفهانی و کم اهمیت جلوه دادن قهرمانی تیم آنها شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: موضوعات حاشیه ای که طی بازی تراکتورسازی و نفت تهران در تبریز صورت گرفته مورد انتقاد همگان است که نباید اتفاق می افتاد و اکنون فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ملزم به پیگیری آن است؛ اما این مسائل نباید باعث زیر سئوال بردن قهرمانی سپاهان از سوی وزیر شود.

ایرانپور در گفتگو با خانه ملت همچنین تصریح کرد: آنچه که منجر به قهرمانی تیم سپاهان شد ناشی از شایستگی بازیکنان، مربیان و مسئولان این باشگاه بود که توانستند با برد حریف به پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر دست یابند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در حالی که چند تیم شانس قهرمانی داشتند، فولاد مبارکه سپاهان توانست با ارائه بازی خوبی که در مستطیل سبز اصفهان و به دور از هرگونه حواشی انجام داد به این قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان روز گذشته در اظهار نظری در خصوص رسیدگی به حواشی پیش آمده در بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران گفته بود: وزارت ورزش درحال انجام کار است و بدیهی است اگر حقی از تیمی ضایع شده باشد، حتما این حق استیفاء خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز