خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین کارم دعا کردن است

دین: رسانه‌های آمریکایی دروغ می‌گویند/ می‌دانم غیرممکن است اما به تیم ملی فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۵۷۰

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال مهرام با تمجید از مهربانی‌ مردم ایران، تصریح کرد رسانه‌های آمریکایی درباره کشورمان دروغ‌پردازی می‌کنند.

تاکوان دین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا پس از سومین پیروزی مهرام برابر پتروشیمی بندرامام، گفت: بازی در سطح بالایی برگزار شد و ما به چنین دیداری برای محک خودمان احتیاج داشتیم. بازیکنان مهرام هنگام مشکلات کنار هم ماندند و حالا سختی‌ها را پشت‌سر گذاشتیم و در مسیر موفقیت قرار گرفتیم.

وی درباره بازی درخشان‌اش برابر پتروشیمی که باعث تشویق هواداران مهرام و کادرفنی این تیم شد، اظهار کرد: من فقط سعی می‌کنم هرچه از دستم برمی‌آید برای موفقیت تیم‌ انجام دهم و این‌که بهترین بازیکن میدان باشم یا نه خیلی برای من اهمیت ندارد.

بازیکن آمریکایی مهرام با اشاره به مهربانی و مهمان‌نوازی‌ ایرانی‌ها ادامه داد: من این شهر (تهران) را دوست دارم. وقتی از آمریکا به ایران می‌آیی، انتظارات متفاوتی داری اما من اینجا غیر از زیبایی چیزی ندیدم و می‌توانم به صراحت بگویم رسانه‌های آمریکایی درباره ایران دروغ می‌گویند.

دین در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای آینده دارید؟ توضیح داد: می‌دانم غیرممکن است اما به تیم ملی ایالات متحده فکر می‌کنم و اگر  دعوت شوم، با تمام وجود برای کشورم بازی می‌کنم.

این بسکتبالیست مسلمان آمریکایی این گفت‌وگو را با جمله جالبی تمام کرد و گفت: مهم‌ترین کار در زندگی‌ام دعا کردن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز