خبرگزاری کار ایران

بازی برای آندو حساسیت خاصی نداشت

تیموریان: دوران قلعه‌نویی هنوز تمام نشده/ امیدوارم استقلال دربی80 را ببرد

بازیکن سابق استقلال معتقد است امیر قلعه‌نویی مربی بزرگی است و هنوز دورانش تمام نشده و همچنان می‌تواند به آبی‌پوشان تهران کمک کند.

گفت‌وگوی سرژیک تیموریان با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* گویا در استادیوم‌آزادی و هنگام با تراکتورسازی با هواداران استقلال درگیر شدی؟

من در VIP بودم، یک نفر که سن و سال بالایی هم داشت به خانواده و ناموس ما فحاشی کرد. بعد از 90 دقیقه گفتم بس است، از سنت و سال خودت خجالت بکش. من بعد از 90 دقیقه، فقط یک تذکر دادم.

* به نظرت آندو سزاوار این فحاشی‌ها بود؟

برای چه باشد؟ مگر آندو برای استقلال و هوادارانش کم زحمت کشید؟ آندو یک بازیکن حرفه‌ای است و مربی او را نخواسته و به یک باشگاه دیگر رفته، یعنی او دیگر نباید فوتبال بازی کند؟ او به هر حال باید بازی می‌کرد.

* مطمئنی مربی استقلال او را نخواست؟

خودم در جلسه هیات‌مدیره بودم که قلعه‌نویی گفت رضایت آندو را بدهید برود. کل اعضای هیات‌مدیره هم در جلسه حضور داشتند. حالا باید این‌طور از آندو پذیرایی کنند؟ خدا را شکر این بازی به خیر گذشت و تمام شد. این بازی برای آندو حساسیت خاصی نداشت اما انگار برای آقایان خیلی حساس بود.

* پایان بازی هواداران‌استقلال علیه قلعه‌نویی شعار می‌دادند.فکر می‌کنی دوران امیر تمام شده؟

نمی‌دانم و نمی‌توانم درباره این‌باره نظر بدهم. خودشان و هواداران بهتر می‌دانند اما به نظرم اینکه به مربی فحاشی کنند و بطری آب به او بزنند، کار اشتباهی است. هر چه باشد قلعه‌نویی سرمربی استقلال است و استقلالی‌ هم هست و افتخارات زیادی برای باشگاه آورده است. من اگر نخواهم عوام‌فریبی کنم، باید بگویم این کار هواداران اشتباه بود. به نظرم قلعه‌نویی مربی بزرگی است و دورانش تمام نشده و هنوز می‌تواند به استقلال کمک کند.

* دربی پایتخت را چطور می‌بینی؟

نمی‌دانم در دربی چه پیش می‌آید، فقط امیدوارم نتیجه‌اش به نفع استقلال باشد.

* با تمام این اتفاقات از ته دل می‌خواهی استقلال برنده دربی باشد یا نه؟

بله، از ته دل می‌خواهم. خانواده ما استقلالی است و دوست دارم استقلال دربی را ببرد.

* اگر استقلال بازنده دربی باشد، تراژدی کامل می‌شود. این‌طور نیست؟

امیدوارم این اتفاق نیفتد و اتفاقات‌خوبی برای تیم و باشگاه‌استقلال بیفتد. این دربی برای هواداران حساسیت خاصی دارد، چون این بازی جدا از لیگ است و با این برد می‌توانند دل هواداران را شاد کنند.

کد خبر : ۲۷۶۴۵۷