خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قطر ؛

قادریان به فینال وزن 80 کیلوگرم راه یافت

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۱۷۲

یوسف قادریان فرنگی کار وزن 80 کیلوگرم کشورمان امروز (یکشنبه) در روز دوم و پایانی رقابت های قهرمانی آسیا در قطر بعد از محمد علی گرایی و مهدی علیاری به فینال این مسابقات راه یافت.

به گزارش ایلنا، رقابت های 5 وزن پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز (یکشنبه) به وقت محلی در سالن اسپایر شهر دوحه قطر آغاز شده است.

قادریان نماینده وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران که در سال 2013 و در رقابت های قهرمانی جوانان جهان نقره گرفت، در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا به مصاف جین هیوک کیم از کره جنوبی دارنده مدال طلای جهان و آسیا رفت وبا نتیجه 6 بر 4 حریف قدرتمند خود را شکست داد و به فینال راه یافت.

وی در این مسابقات پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با نتیجه 4 بر یک جونی بیک اوتابیکوف از ازبکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در رقابت های روز دوم و پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تاکنون مهدی علیاری در وزن 98 کیلوگرم و محمد علی گرایی در وزن 66 کیلوگرم به فینال راه یافته اند و بشیر باباجان زاده در وزن 130 کیلوگرم و پیام بویری در وزن 75 کیلوگرم هم در دیدار رده بندی بعد از ظهر امروز باید به مصاف حریفان بروند.

همچنین روز گذشته و در روز نخست این مسابقات هم رامین طاهری دارنده مدال نقره قهرمانی جوانان جهان، یک مدال طلا برای کشورمان گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز