خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قطر؛

فرنگی کاران ایران از امروز به مصاف حریفان خود می روند/قرعه سخت برای سه نماینده ایران

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۷۴۸

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا از صبح امروز (شنبه) در حالی در شهر دوحه قطر آغاز می شود که حاجی پور، طاهری و عابدین زاده سه نماینده کشورمان با قرعه های سختی در اولین روز این مسابقات روبرو شده اند.

به گزارش ایلنا، وزن کشی این مسابقات جمعه شب انجام شد و در وزن 59 کیلوگرم 11 کشتی گیر از جمله حاجی پور از ایران به روی باسکول رفتند.

محسن حاجی پور در دور نخسست به مصاف میرامبیک ایناگولوف از قزاقستان می رود. وی در صورت برتری در دور دوم با آرسن ارالی یف کشتی گیر مطرح قرقیزستانی و قهرمان آسیا مصاف می دهد. نمایندگان کره شمالی و کره جنوبی نیز در گروه حاجی پور حضور دارند.

در وزن 71 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با کریشانکانت یاداو از هند نفر پنجم بازی های آسیایی 2014 مسابقه می دهد و در صورت پیروزی در دور دوم با عظمت دامبیروف از قزاقستان روبرو خواهد شد. در این وزن 9 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 85 کیلوگرم که 11 کشتی گیر وزن کشی کردند، داود عابدین زاده در دور نخست با رام ویر رام ویر از هند روبرو می شود و در صورت برتری در مسابقه دوم به مصاف فی پنگ از چین می رود. آساکولوف کشتی گیر مطرح ازبک و قهرمان بازی های آسیایی سال 2014 و پارک جین سانگ از کره جنوبی دارنده مدال نقره آسیا نیز در گروه نماینده ایران حضور دارند.

مراسم وزن کشی پنج وزن دوم و پایانی عصر امروز (شنبه) برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز