خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا؛

پیروزی نزدیک یوونتوس مقابل رئال در تورین/رونالدو امیدهای کارلتو را زنده نگه داشت

تیم یوونتوس در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بامداد چهارشنبه موفق شد تیم رئال‌مادرید را در خانه شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که در ورزشگاه‌ اختصاصی یوونتوس در شهر تورین برگزار شد شاگردان‌آلگری به سختی با نتیجه 2 بر یک از سد تیم رئال‌مادرید گذشتند.

برای تیم یوونتوس در این دیدار آلوارو موراتا در دقیقه 8 و کارلوس ته‌وز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 57 گلزنی کردند. تنها گل تیم رئال را نیز رونالدو در دقیقه 27 به ثمر رساند.

برای تیم یوونتوس در این دیدار بوفون، استورارو، بونوچی، کیه‌لینی، اورا، لیش‌اشتاینر، پیرلو، ویدال، مارکیزیو، ته‌وز و موراتا و برای تیم رئال‌مادرید نیز کاسیاس، واران، په‌په، راموس، کارواخال، مارسلو، کروس، خامس، ایسکو، بیل و رونالدو به میدان رفتند.

رئال مادرید در این دیدار کریم بنزما ولوکامودریچ را در اختیار نداشت و غایبان بزرگ تیم یوونتوس نیز پوگبا و آساموا بودند.

این هفدهمین دیدار این دو تیم در رقابت های مختلف اروپایی بود. پیش از این دو تیم شانزده بار برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که سهم رئال مادرید 8 و یوونتوس 7 پیروزی بود و یک بار نیز دیدار این دو تیم بانتیجه تساوی یک بریک به پایان رسیده بود.

دیدار برگشت این دو تیم چهارشنبه هفته بعد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار و چهره تیم صعود کننده به دیدار نهایی این رقابت ها مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار این مرحله بامداد پنجشنبه تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ از تیم بایرن مونیخ پذیرایی می کند.

کد خبر : ۲۷۵۱۹۹