خبرگزاری کار ایران

با رای صدرصدی اعضای مجمع؛

حسین زادگان رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد/ طلسم سرپرستی بالاخره شکست

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۹۱۱

احمد حسین‌زادگان با رأی صددرصدی اعضای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌ کارگری انتخاب شد تا طلسم 2 سال بی رئیس بودن این فدراسیون شکسته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌کارگری به ریاست غلامرضا شعبانی بهار در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که احمد حسین‌زادگان با کسب رأی قاطع اعضای‌مجمع برای مدت 4 سال بهئ ریاست این فدراسیون برگزیده شد.

این مجمع در حالی برگزار شد که 5 نفر کاندیدای رقابت بر سر کسب عنوان ریاست فدراسیون ورزش‌کارگری بودند که البته کیوان عاشوریان‌مقدم، داود سلیانچی و ابراهیم عباسی از شرکت در انتخابات انصراف دادند.

در نهایت احمد حسین‌زادگان در رقابت با رضاخانی با کسب 32 رأی ماخوذه قاطعانه و با احراز آرای صددرصدی اعضای مجمع برای 4 سال به ریاست فدراسیون رسید.

در این مجمع احسان قائم‌مقامی به عنوان رییس انجمن شطرنج، حسین توکلی به عنوان رییس انجمن وزنه‌برداری و امیر حسینی به عنوان نماینده ورزشکاران نیز حضور داشتند.

حسین‌زادگان در این مجمع گزارشی از عملکرد فدراسیون در ماه‌های اخیر، مسابقاتی که در طول دوره سرپرستی‌اش زیر نظر فدراسیون برگزار شده و همچنین المپیاد ورزشی کارگران و همچنین تفاهم‌نامه‌هایی که با برخی فدراسیون‌ها و وزارت ورزش عراق منعقد شده توضیحاتی را به اعضای مجمع ارائه کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز