خبرگزاری کار ایران

سخنگوی‌فراکسیون ورزش مطرح کرد؛

اختصاص اعتبارات جداگانه به رشته‌های مدال‌آور/غیرضروری بودن وجود هیات‌ها در تمامی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۰۷۶

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با تأکید بر ضرورت اجرای نظام آمایش ورزش سرزمین از وزارت‌ورزش خواست اعتبار جداگانه‌ای به ورزش‌های مدال‌آور و جهانی اختصاص دهد.

به گزارش ایلنا، سید هادی حسینی با اشاره به اینکه خواسته مسئولان ورزش‌های مدال‌آور، جداسازی بودجه تیم‌های ملی است که در عرصه جهانی حضور پیدا می کنند، گفت: در جریان بررسی لایحه بودجه 1394 پیشنهاد دادیم بودجه 12 فدراسیون مدال آور کشور از بودجه وزارت ورزش جدا شود.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس بر همین اساس تصریح کرد: با این حال تلاش هایمان در تلفیق نتیجه نگرفت و علت آن این بود که احتمالا با این کار اختیارات وزارتخانه کم می‌شد.

وی در ادامه گفتگو با خانه ملت با توصیه به مسئولان وزارت ورزش مبنی بر جداسازی بودجه ورزش‌های مدال‌آور در این وزارتخانه گفت: کشتی، وزنه‌برداری، دوومیدانی و بسیاری ورزش‌های مدال‌آور دیگر عزت‌آفرین بوده و برای مردم ما از جایگاه‌مهمی برخوردار است لذا مسئولان باید تلاش کنند با برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح ورزش کشور زمینه ایجاد شوق، شور، شعف و به وجود آمدن یک نوع اتحاد ملی را فراهم کنند.

حسینی در ادامه با تأکید بر اینکه وزارت‌ورزش باید بر اساس نظام آمایش ورزش سرزمین، برنامه‌ریزی انجام دهد، عنوان کرد: بعضی از استان‌ها ممکن است تنها چند رشته ورزشی مورد توجه داشته باشند از این رو وزارت‌ورزش نباید در تمامی استان‌ها برای تمامی فدراسیون‌ها دفتر داشته باشد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون‌ورزش مجلس در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون‌های متقاضی درآمد مالی پایدار باید برنامه‌های خود را به مجلس ارائه کنند تا فراکسیون ورزش مجلس و سایر نمایندگان بتوانند حمایت‌های لازم را در این زمینه صورت دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز