خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار با نماینده قطر؛

اسکوچیچ: فولاد مقابل السد محکوم به پیروزی است/ ۸ بازیکن‌مان را نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۷۱۶

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید تیمش برای باقی ماندن در لیگ قهرمانان آسیا محکوم به پیروزی در دیدار برابر السد قطر است.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فولاد ایران با السد قطر در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی دشواری و مهمی با السد داریم. با تمام قوا در این مسابقه حاضر می‌شویم و چاره‌ای جز پیروزی نداریم چون در غیر اینصورت از لیگ قهرمانان کنار خواهیم رفت.

وی افزود: احترام زیادی برای السد قائلیم به ویژه برای خلفان ابراهیم، ستاره این تیم ولی همانطور که گفتم محکوم به برد هستیم.

سرمربی فولاد تعداد غایبان تیمش را برای این بازی هشت بازیکن دانست و گفت: علاوه بر مهرداد جماعتی که نمی‌تواند برابر السد برای ما بازی کند، هفت بازیکن دیگر را به دلایل مختلف از جمله خدمت سربازی و مصدومیت در اختیار نداریم.

همچنین مهدی بدرلو هافبک تیم فولاد هم در این نشست خبری گفت: بازی دشواری برابر السد داریم. باخت در این بازی یعنی خداحافظی با لیگ قهرمانان آسیا. برای همین باید در این بازی به پیروزی برسیم.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان ایران و السد قطر فردا سه شنبه در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز