خبرگزاری کار ایران

فردا در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود؛

نشست هم اندیشی مسئولان سازمان لیگ با مدیران عامل باشگاه ها

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۰۵۶

جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان لیگ با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری فردا (سه‌شنبه) در آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، اعضای هیات رئیسه و سایر مسئولان سازمان لیگ و مدیر عاملان لیگ برتر فردا (سه شنبه) راس ساعت 10 صبح در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.

پیشنهادات عملی برای اجرای اقتصاد مقاومتی در فوتبال، برنامه های کاهش هزینه های باشگاه ها و لیگ، درآمدزایی باشگاه ها و لیگ، نظرات در رابطه با برنامه یک ساله لیگ و هماهنگ سازی برنامه های تیم ملی ولیگ و سازماندهی مسابقات تیم های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) محورهای اصلی این نشست است.

همچنین فعال سازی آکادمی فوتبال در باشگاه ها (استعدادیابی و پرورش استعدادها)،تعیین سقف بودجه برای باشگاه ها و پیشنهادات احتمالی در رابطه با سقف بودجه باشگاه های حاضر در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا، ارزیابی از روند الزامات صدور مجوز حرفه ای و روند استانداردسازی باشگاه ها، چگونگی دانش افزایی و به روز رسانی اطلاعات سرمربیان باشگاه ها و مربیان بدنساز، دروازه بانان و غیره و نظرات در ارتباط با مدیریت و سازماندهی باشگاه ها و ارتقاء دانش مدیران دیگر محورهای مورد بحث دراین جلسه هم اندیشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز