خبرگزاری کار ایران

برگزاری مجمع ‌عمومی اتحادیه آسیا

فیلیپین میزبان تکواندوی کسب سهمیه‌المپیک/امارات میزبان جام باشگاه‌های آسیا

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۶۵۷

با برگزاری جلسه مجمع عمومی اتحادیه آسیا، مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای 2016 ریو و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا به فیلیپین رسید.

به گزارش ایلنا، جلسه مجمع عمومی اتحادیه آسیا در سال 2015 با حضور اعضای شورای ATU از ساعت 10:30 تا 12:30 به وقت محلی در هتل "ملو فیلدز" چین تایپه برگزار شد و تصمیماتی جدید درباره مسابقات پیش روی تکواندو اتخاد شد که نتایج آن به شرح ذیل است:

* میزبانی مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای (آوریل 2015) برای حضور در المپیک ریو، میزبانی دومین دوره مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا، بیست و دومین دوره مسابقات کیوروگی قهرمانی آسیا و چهارمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا (آوریل 2016) به فیلیپین رسید.

|| - دلیل انتخاب کشور فیلیپین بعنوان میزبان کسب سهمیه المپیک قاره‌ای، این بود که این کشور متعهد شد؛ هزینه 3 روز هتل تمامی تیم‌های شرکت کننده را پرداخت و به کشورها کمک هزینه مالی بدهد. -||

* میزبانی ششمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا که در ژانویه 2016 برگزار می‌شود؛ به "امارات" رسید.

-ایران که برای میزبانی این رقابت‌ها درخواست داده بود، پس از اطلاع از میزبانی امارات، درخواست خود را پس گرفت تا این فرصت به کشورهایی که حضور کمتری در تکواندو دارند برسد و به رونق بیشتر این رشته ورزشی در سطح آسیا کمک شود.

* کمیته‌ای برای تصویب قوانین و مقررات مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به ریاست "کردی" نایب رییس ATU تشکیل خواهد شد که باتوجه به تجربه ایران به عنوان پیشنهاد دهنده و برگزارکننده مسابقات باشگاه‌های آسیا، ایران نیز عضو این کمیته خواهد بود.

*با تایید عضویت "تیمور شرقی"؛ اعضای ATU به 42 کشور رسید.

* ایران به ATU پیشنهاد داد تا در مسابقات قهرمانی آسیایی بزرگسالان؛ کشورهای شرکت‌کننده به جای 6 وزن در هر 8 وزن نماینده داشته باشند اما کشورهایی که در تمامی اوزان، بازیکنان خوبی را در اختیار ندارند این پیشنهاد را نپذیرفتند و اظهار کردند با تصویب این طرح فرصت کسب مدال توسط کشورهای صاحب نام بیشتر می‌شود. بر همین اساس این پیشنهاد به تایید مجمع نرسید.

* مسابقات پاراتکواندوی آسیا هر ساله برگزار شود.

* در تصویب جدید WTF؛ مربیانی که می‌خواهند در رویدادهای رسمی بر روی صندلی کوچ بنشینند؛ می‌بایست از اتحادیه قاره‌ای خود گواهینامه مربیگری دریافت کنند و در غیر این‌صورت مجوز شرکت در رویدادهای بین‌المللی را نخواهند داشت. در همین راستا ATU در این جلسه اعلام کرد 2 سال به مربیان وقت می‌دهد تا در دوره‌های مربیگری شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز