خبرگزاری کار ایران

الشباب عربستان صفر - نفت ایران ۳؛

آتش بازی نفت در ریاض/شاگردان علیمنصور در آسیا هم صدرنشین شدند

نفت ایران با 3 گل جوانان سعودی را در ریاض در هم کوبید تا شاگردان علیمنصور در صدر جدول گروه دوم قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:05 از گروه B در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض با قضاوت دیلان پررا از سریلانکا تیم های الشباب عربستان و نفت ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با 3 گل به سود نماینده کشورمان به پایان رسید تا شاگردان علیمنصور با 7 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند.

ترکیب نفت ایران: علیرضا بیرانوند، شیری، پادوانی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ابراهیمی، وحید امیری و غلامرضا رضایی

الشباب عربستان: محمد الاویسی، طارق الخطاب، سعید الدوساری، الاستا، عبدالرحمن الخیبری، عبدالعزیز البیشی، محمد آوال، رافینیا داسیلوا، محمد العطیف، بدر السلیتین و نایف الهزازی

وحید امیری در دقیقه 57 موفق شد قفل دروازه نماینده سعودی ها را در ریاض بشکند تا شاگردان علیمنصور در آستانه کسب پیروزی ارزشمندی قرار گرفتند که می تواند آنها را صدرنشین گروه دوم کند.

در ادامه کار امیرارسلان مطهری که در دیدار رفت هم نخستین گل نفتی ها را به سعودی ها زده بود، در باز ی برگشت هم در دقیقه 83 دومین ضربه را بر پیکر سعودی ها وارد کرد تا نتیجه بازی 2 بر صفر شود.

در دقیقه 90 رضا علیاری هم تیر خلاص را بر قلب سعودی ها شلیک کرد تا نماینده عربستان که در دیدار رفت 2 بر یک به نفت ایران باخته بود در دیدار برگشت هم دست ها را به نشانه تسلیم بالا ببرد و باز ی را 3 بر صفر به نماینده کشورمان واگذار کند.

عبدالرحمان از الشباب در دقیقه 26 و حمدی نژاد از نفت در دقیقه 47 این دیدار از داور سری لانکایی کارت زرد دریافت کردند.

با این نتیجه تیم نفت ایران با 7 امتیاز در صدر جدول گروه تکیه زد. العین امارات هم با توقف مقابل پاختاکور ازبکستان 6 امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول قرار دارد. پاختاکور هم با 5 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است .الشباب هم 2 امتیازی ماند و همچنان تیم قعرنشین جدول  است و عملا با لیگ قهرمانان وداع کرد.

نتایج کامل دیدارهای امروز و امشب هفته چهارم به این شرح است:

وسترن سیدنی یک – اف‌سی سئول یک           

گل: کرم بلوت

کاشیما آنتلرز 2 - گوانگژو چین یک    

گل: یاسوشی اندو(19) و شوهی آکازاکی(90) برای کاشیما و الکسون(74) برای گوانژو

سئونگنام صفر- گوانگژو R&F صفر  

بوریرام تایلند یک - گامبا اوزاکا 2

گل: بونماسان(8) برای بوریرام و لینس(40) و کیتارو اموری(87) برای گامبا

نسف قارشی صفر - الاهلی امارات یک

گل: اورتون ریبری(81)  

العین امارات یک - پاختاکور یک

گل: جرس کمبو اکوکو(20) برای الاهلی و ایگور سرگئیف(45) برای پاختاکور

 

 

کد خبر : ۲۶۵۰۰۱