خبرگزاری کار ایران

قرار نبود با کامرانی مذاکره کنیم؛

مرمری‌زاده: گیبسون به زودی وارد ایران می‌شود/ جذب بازیکن آمریکایی دردسر دارد

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۷۴۳

سرپرست پتروشیمی بندرامام با اشاره به حل‌شدن مشکل ویزای گیبسون تاکید کرد که بازیکنان آمریکایی برای حضور در ایران مشکلات زیادی دارند.

هوشنگ مرمری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهارکرد: در پایان نیم‌فصل لیگ حرفه‌ای مذاکرات‌ خود را با جاناتان گیبسون آغاز کردیم. او سابقه حضور در پتروشیمی را داشت و برای حضور تا پایان فصل با ما به توافق رسید اما متاسفانه از همان زمان مشکل ورود او به ایران آغاز شد.

وی اضافه کرد: ما تا پایان نیم‌فصل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم و حضور بازیکنی مثل جاناتان می‌تواند قدرت پتروشیمی را افزایش دهد که خوشبختانه توانستیم مشکل ویزای وی را حل کنیم. البته حضور بازیکنان آمریکایی در ایران، همیشه این مشکلات را درپی داشته و چنین موضوع به ما و گیبسون اختصاص ندارد.

سرپرست پتروشیمی بندرامام درباره زمان ورود گیبسون به ایران توضیح داد: این بازیکن آمریکایی در روزهای آینده به ایران می‌آید تا در ادامه فصل به ما کمک کند. البته ما چند بازیکن خارجی دیگر را هم زیرنظر داریم و شاید تا آغاز پلی‌آف لیگ حرفه‌ای بازیکنان جدیدی راهم جذب کنیم.

مرمری‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان پتروشیمی با مهدی کامرانی، گارد رأس تیم ملی هم مذاکره کرده‌اند؟ گفت: قرار نبود با کامرانی مذاکره کنیم. وی از بازیکنان ارزشمند تیم ملی بسکتبال کشورمان است اما کادرفنی ما درخواستی برای مذاکره با کامرانی نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز