خبرگزاری کار ایران

انتظارات‌ مردم برآورده نشده؛

عبدی: نتایج ما در لیگ به هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست/النصر از 2 تیم دیگر گروه ضعیف‌تر است

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۳۳۷

مربی پرسپولیس معتقد است نتایج اخیر این تیم در لیگ‌برتر به هیچ‌وجه قابل‌توجیه نیست.

 گفت‌وگوی حسین عبدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*مقابل راه‌آهن در لحظات پایانی به تساوی رسیدید. این بازی چطور بود؟

فکر می‌کنم این بازی می‌توانست خیلی بهتر باشد اما شرایط و اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که در نهایت به نفع حریف شد، یعنی اینکه ما هم گل بد خوردیم و هم بازیکنان ما باید در نیمه‌اول تلاش بیشتری می‌کردند که نکردند. بعد از 10 نفره شدن حریف اشتباهات ما زیاد شد و این نتیجه رقم خورد. از نظر نتیجه این بازی برای ما خیلی بد بود اما از نظر بازگشت به بازی ما خوب بودیم و توانستیم در نهایت مساوی کنیم. ما نیاز به 3 امتیاز این بازی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم آن را کسب کنیم.

*در مورد اتفاقات و مشکلاتی که سوشا مکانی قبل از این بازی به وجود آورد چه صحبتی دارید؟

در این رابطه باید تصمیم‌گیری را به درخشان و باشگاه بسپاریم اما بی‌انضباطی در این حد تصمیم‌گیری به موقع و مناسب را می‌طلبد. ما در سالن غذاخوری بودیم اما سوشا به سالن نیامد و ما اتفاقات را که خارج از سالن بود را ندیدیم اما شنیدیم چه اتفاقاتی افتاده است.

*به نظر شما یکسری از بازیکنان مثل سوشا و پیام بیش از حد برای تیم ناز نمی‌کنند؟

اگر درست مدیریت شوند و به موقع تصمیم‌گیری شود این مسائل پیش‌ نمی‌آید. آنهایی که تصمیم‌گیرنده هستند باید هماهنگ باشند و به موقع تصمیم بگیرند. باید جلوی این مسائل را بگیرند تا به بدعت تبدیل نشود و بتوانیم مسائل تاکتیکی را با در اختیار داشتن تمام بازیکنان اجرا کنیم. برای بازیکنان تعصب و تلاش برای پیشرفت باشگاه باید مهم‌ترین مسئله باشد.

*در ارتباط با شعار حیا کن - رها کن تماشاگران خطاب به درخشان چه نظری دارید؟

انتظارات‌ مردم برآورده نشده و وقتی اتفاقات این‌چنینی را شاهد هستند، حق دارند اعتراض کنند اما باید مشکلات را هم در نظر بگیرند. ما در این مدت یک روز بدون‌ مشکل نداشتیم و تغییرات بیش از حد در سطوح مختلف باشگاه و مشکلات دیگر روند ما را تحت تاثیر قرار داد. باید مشکلات باشگاه و درخشان را هم در نظر گرفت. مشکلاتی وجود دارد و در مورد بعضی از آنها به خاطر مصالح باشگاه اصلاً صحبت نمی‌شود. انتظارات طرفداران به جای خودش اما به حرمت کسی نباید تعرض شود.

* ولی شما از 9 بازی 6 امتیاز کسب کرده‌اید. این نتایج قابل‌قبول نیست...

نه، اصلاً قابل‌قبول نیست اما شرایط ما را در آسیا هم در نظر بگیرید و اگر مشکلات و شرایط ما را ببینید مسئله قابل‌هضم است. مسائلی مثل اتفاقات بازی با نفت مسجدسلیمان و راه‌آهن و پروازهای طولانی هوایی و عدم ثبات در پرسپولیس را در نظر بگیرید تا نتایج ما قابل هضم‌تر شود.

* در مورد بازی با النصر عربستان چه صحبتی دارید؟

فکر می‌کنم این بازی با دیداری که مقابل راه‌آهن داشتیم کاملاً فرق دارد. النصر در عربستان ما را برده اما از  2 تیم دیگر همگروه ما ضعیف‌تر است. ما می‌توانستیم در عربستان النصر را ببریم اما نبودن گابریل روی تیم ما تاثیر خیلی منفی داشت و گل‌های خیلی بدی هم خوردیم و باختیم. اینجا در تهران باید خیلی تلاش کنیم تا النصر را ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز