خبرگزاری کار ایران

باشگاه را همیشه خانه خود می‌دانیم؛

مهدوی‌کیا: امیدوار بودم شرایط پرسپولیس در لیگ‌برتر عوض شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۹۴۱۴

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط متفاوتی نسبت به چند هفته قبل پیدا کرده و امیدوارم قابلیتی که دارد و در آسیا شاهد بودیم، شرایط تیم در لیگ را نیز تغییر دهد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدوی‌کیا افزود: خوشبختانه پرسپولیس نسبت به هفته‌های قبل، شرایط خوبی پیدا کرده و ما امیدوار بودیم روندی که در لیگ قهرمانان شروع شد، در لیگ برتر هم ادامه پیدا کند اما متاسفانه اینگونه نشد.

وی ادامه داد: تفاوت نتایج در لیگ و لیگ قهرمانان می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. شاید موضوع به انگیزه‌ها و مسائل روحی بر می‌گردد. پرسپولیس در بازی با حریفان آسیایی خود از نظر بازیکن و دانش فنی ظرفیت خود را نشان داد. امیدوارم پرسپولیس از این توانایی در لیگ برتر هم بهره لازم را ببرد و در آسیا با ادامه نتایج کسب شده، صعود پیش از موعد داشته باشد و باعث خوشحالی و شادی هواداران بشود.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره نشستی که با محمد حسین نژادفلاح داشت، خاطرنشان کرد: پرسپولیس را همیشه خانه خودمان می‌دانیم. نژادفلاح هم لطف داشتند و از ما دعوت کردند نشستی داشته باشیم. به هر حال اگر بتوانیم با نظرات‌مان کمکی به پرسپولیس و هواداران بکنیم، خوشحال می‌شویم. غیر از این، موضوع خاصی در میان نبود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز