خبرگزاری کار ایران

تا هستم سوشا دیگر جایی در تیم ندارد؛

درخشان: نمی‌توانم به جای بازیکن گل بزنم/ تابع تصمیم باشگاه هستم

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۲۱۷

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که سوشا مکانی دیگر جایی در تیم تحت هدایتش ندارد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان پس از توقف تیمش مقابل راه‌آهن گفت: بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم ولی نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم.

وی با بیان اینکه تیمی که گل نزند، گل می‌خورد، افزود: ما دچار اشتباهات فردی شدیم و2 گل به حریف تقدیم کردیم اما توانستیم بازی را مساوی کنیم. فکر می‌کنم مستحق پیروزی بودیم اما اشتباهات فاحش تیم را به هم ریخته بود.

درخشان همچنین با بیان اینکه پرسپولیس بد بازی نکرد، متذکر شد: وقتی بازیکن تک به تک را تبدیل به گل نمی‌کند، مربی چه کار کند؟! من باید گل بزنم؟! وقتی بازیکن تک به تک را گل نمی‌کند به مربی چه ارتباطی دارد؟ چقدر باید این وضعیت را تحمل کنم؟

سرمربی سرخ‌پوشان در ادامه با بیان اینکه بازیکن باید جوابگوی گل‌نزدن‌ خود باشد، خاطرنشان کرد: بازیکنی که گل نمی‌زند باید توضیح بدهد  چرا موقعیت‌ها را خراب می‌کند؟ باید کمی منطقی باشید. از این وضعیت خسته شده‌ام. کمی انصاف داشته باشید.تا تکان می‌خوریم، می‌گویند مربی باید برود.

وی یادآور شد: ما 10 موقعیت داشتیم که نتوانستیم به گل برسیم. دیگر چقد از اشتباهات فردی ضربه بخوریم؟! چقدر باید تاوان اشتباهات را بدهیم؟

وی درباره شعار هواداران تیم علیه خود نیز گفت: در این باره حرفی نمی‌زنم. تابع تصمیم باشگاه هستم. با کوچکترین اتفاق  شعار «حیا کن، رها کن» سر می‌دهند، در حالیکه ما آمده‌ایم به تیم کمک کنیم و دنبال چیزی نیستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت سوشا مکانی نیز افزود: ما بازیکنانی که حاشیه ایجاد کردند را به باشگاه معرفی کردیم.  چقدر باید تاوان اشتباهات سوشا را بدهیم؟ مکانی چه گلی به سر ما زده؟ من تنها کسی بودم که از مکانی حمایت کردم و حتی نیلسون را کنار گذاشتم و گفتم او سرمایه‌ملی است و باید از دروازه‌بان ایرانی حمایت کنیم. او می‌گوید من بازیکن ملی‌ام و باید بازی کنم. من هم بازیکن ملی‌پوش بودم و در بازی‌هایی روی نیمکت می‌نشستم. در فوتبال حرفه‌ای شما باید بدانید رقیب دارید و رقیب‌تان هم باید شانس بازی کردن داشته باشد.  مکانی در تصمیم‌گیری ثبات ندارد. من خیلی به پای او ایستادم ولی حالا اعلام می‌کنم تا هستم سوشا دیگر جایی در تیم ما ندارد.

وی در پایان متذکر شد: بدشانس بودم در این شرایط به پرسپولیس آمدم. هیچ‌کدام از بازیکنان فرصت‌های گلزنی را به گل تبدیل نمی‌کنند تا همه کاسه‌کوزه‌ها سر مربی بشکند. من به حاشیه‌ها عدت دارم و همیشه درباره اخرام من صحبت می‌کنند ولی هنوز به آینده امیدوار هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز