خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم ۹۴ با اقتدار قدم برداریم؛

درخشان: راه‌آهن حریف راحتی نیست/ هر چه اعتراض کردیم کسی توجه نکرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۰۳۵

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که راه‌آهن با وجود اینکه شرایط مناسبی ندارذد ولی حریف راحتی برای پرسپولیس نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان در نشست خبری پیش از دیدار با راه‌آهن گفت: بازی با راه‌آهن اولین بازی ما در سال جدید خواهد بود و ما با تیمی بازی داریم که تحولاتی در آن انجام شده و مربی خوب و کاربلدی به این تیم آمده وامیدوارم شروع خوبی داشته باشیم و در سال جدید از بدشانسی‌ها دور شویم.

وی متذکر شد: می‌خواهیم قدم اول را در سال 94 با اقتدار برداریم و نتیجه خوبی هم بگیریم چراکه بعد از این بازی یک بازی سخت در لیگ قهرمانان در پیش داریم و اهمیت هر2  بازی برای ما مهم است. تمرکز را روی هر 2 بازی می‌گذاریم و می‌خواهیم از این 2 بازی سربلند بیرون بیاییم. راه‌آهن شرایط خوبی در جدول ندارد و قطعا این تیم برای ما حریف راحتی نیست اما باید تلاش کنیم با تمرکز لازم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه این تیم جایگاه خوبی ندارد و خطرسقوط  آنها را تهدید می‌کند، تصریح کرد: امیدوارم فردا شروع خوبی در سال جدید داشته باشیم و با نتیجه خوبی سال را آغاز کنیم تا در لیگ هم آرامش به تیم برگردد در سال گذشته فشار زیادی را تحمل کردیم و تنها تیمی بودیم که در لیگ 5 بازی خارج از خانه انجام دادیم. هیچ تیمی چنین اتفاقی برایش رخ نداد. توجه به مسافت‌هایی که طی کردیم و فشردگی بازی‌ها تنها مصدومیت بازیکنان بود که گریبانگیر ما شد و امیدوارم در سال جدید این‌گونه نباشد و گام اول را مقابل راه‌آهن خوب برداریم.

وی در مورد اینکه در سال جدید این فشردگی برای پرسپولیس وجود دارد، یادآور شد: سال گذشته تجربه تلخی بابت این مساله داشتیم. مصدومیت‌های مکرر، خستگی‌های زیاد و در نهایت هم نتایج بد رقم خورد. نیاز به توضیح نیست همه این مسائل را می‌بینند. فشار بازی‌ها بسیار بالاست و در ادامه سال‌جدید هم چنین اتفاقی رخ خواهد داد و متاسفانه کاری هم نمی‌توانیم انجام دهیم. سال گذشته هر چه اعتراض کردیم کسی توجه نکرد و هم اکنون هم صحبت ما فایده ندارد و همه به دنبال برنامه‌ریزی خود هستند این پرسپولیس است که باید فشار را تحمل کند حالا اینکه چقدر دوام بیاورد خدا عالم است.

سرمربی سرخ‌پوشان در مورد اینکه پیش از این به علت حضور تیم ملی در جام ملت‌ها و یا سایر مسابقات لیگ را فشرده برگزار می‌کردند اما هم اکنون دلیلی برای فشردگی بازی‌ها وجود ندارد، گفت: من هم موافق این موضوع هستم آن چیزی که مهم است این است که باید بهره‌برداری از مسابقات داشت و به یک نتیجه‌ای برسیم. فکر می‌کنم اینکه بخواهیم بازی‌ها را زود تمام کنیم خوب نباشد باید به دنبال بهره‌برداری و توسعه فوتبال باشیم. اینکه بخواهیم فقط بازی‌ها را زود به پایان برسانیم به جز مصدومیت و از دست دادن کیفیت بازی‌ها چیز دیگری حاصل ما نمی‌شود. باید برنامه‌ریزی مرتبی داشته باشیم تا به تیم‌ها فشار نیاید به نظرم اگر بازی‌ها 15-20 روز دیرتر به اتمام برسد اتفاقی نمی‌افتد. فکر می‌کنم به تیم‌هایی که در لیگ قهرمان آسیا حضور دارند کمک کنیم مفیدتر خواهد بود. هم اکنون هر 3-4 روزی یک بار باید بازی کنیم و این موضوع باعث می‌شود تنها مصدومیت بازیکنان روی دست ‌ما بماند.

درخشان درباره اینکه چرا ابتدای فصل به فشردگی بازی‌های لیگ اعتراض نشده بود، تصریح کرد: اول فصل که اعتراضی به بازی‌های لیگ نشده بود و این نشانه این نیست که این مساله وحی منزل است و لیگ می‌توانست جابجا شود. چطور می‌توانند 52 روز لیگ را تعطیل کنند اما وقتی فشردگی بازی‌ها بود چرا نتوانستند 2 بازی را جابجا کنند. شما در نظر بگیرید لیگ دهه سوم اردیبهشت تمام می‌شود و چه اتفاقی می‌افتاد10 خرداد بازی‌های لیگ را تمام می‌کردند؟ در همان موقع بازیکنان در کوران مسابقات بودند و بهتر می‌توانستند در خدمت تیم ملی باشند. مگر قرار نیست بازیکنان از دل لیگ بیرون بیایند؟ 2هفته اگر بازی‌های لیگ جابجا می‌شد هیج اتفاقی نمی‌افتاد. درست است باید اول فصل به این مسئله اعتراض می‌شد اما می‌بینید بر روی برخی‌ تیم‌ها فشار زیاد است و ثمره‌اش همین می‌شود که می‌بینید و احتمال دارد حادثه‌های جبران ناپذیر برای تیم‌های که در آسیا هستند رخ دهد.

وی افزود: حرف من این است که طوری نشود تا تیم‌های ایرانی در آسیا لطمه بخورند چراکه آنها نماینده ایران هستند و همه برای این کشور زحمت می‌کشند و هر تیمی بتواند به مراحل بعدی برود افتخارش برای فوتبال ایران است و همه باید در این برهه به تیم کمک کنند. شما دیدید ما یک بازی در مسجدسلیمان انجام دادیم و چه اتفاقاتی برای ما رخ داد و بازیکن کلیدی‌مان را از دست دادیم و خسته و مصدوم به مصاف النصر رفتیم. حرف من این است که 3 روز به 3 روز بازی کردن کمک به تیم‌ها نیست.

 

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی نیز گفت: نکونام زحمات زیادی برای کشورمان کشید و جا دارد فدراسیون فوتبال قدردانی خوبی برای این بازیکن انجام شود و به نظرم نیاز است یک بازی خداحافظی خوبی در نظر گرفته شود چراکه او کاپیتان تیم ملی بوده و گل‌های زیادی برای کشورمان زده و به نظرم رفتن نکونام به این شکل اصلا صحیح نیست و باید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا بازی مناسبی برای این بازیکن درنظر گرفته شود تا بازیکنان جوان بدانند اگر در فوتبال زحمت می‌کشند یک روز از آنها قدردانی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز