خبرگزاری کار ایران

پیکان ۳ - شهرداری‌ارومیه ۲؛

فلامینگوها از بام والیبال پریدند/ دوازدهمین قهرمانی برای پیکان اکبری

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۴۰

پیکان تهران دوازدهمین قهرمانی خود را در والیبال ایران جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار نهایی بیست و هشتمین دوره لیگ برتر والیبال ایران، ساعت 15:30 در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی ‌آغاز شد و با برتری 3 بر 2 میزبان به پایان رسید.

پیکان بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و در گیم نخست با بازی خوب محمد موسوی در دفاع روی تور و رضا قراء و فرهاد قائمی به برتری 25 بر 22 رسید. شهرداری که در تهران هم از حمایت تماشاگرانش برخوردار بود، در گیم  دوم بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتند و با کار خوب نیکولای نیکولایف،‌ والری ورمیلیو و شهرام محمودی به برتری 25 بر 18 رسید.

شهرداری در گیم سوم هم تیم برتر میدان بود و به پیروزی 25 بر 20 رسید. شاگردان اکبری در گیم چهارم باهمه وجود به بازی پرداختند و 25 بر 22 رسیدند تا کار به گیم پنجم کشیده شود.

گیم پنجم اما داستان عجیبی داشت. شهرداری ارومیه در ابتدای این گیم بازی خوبی به نمایش گذاشت و با امتیاز 5 بر 2 پیش افتاد اما پیکانی‌ها در ادامه بازی را به دست گرفتند و در پایان با برتری 15 بر 12 در این گیم‌،‌ در مجموع به پیروزی 3 بر 2 رسیدند تا قهرمان بیست و هشتمین دوره لیگ برتر والیبال لقب بگیرند.

در سال گذشته تیم متین ورامین موفق شده بود عنوان قهرمانی بیست و هفتمین دوره لیگ‌برتر را به خود اختصاص ده.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز