خبرگزاری کار ایران

تبریزی‌ها برای جبران به میدان می‌آیند؛

مومنی‌مقدم: شهرداری را دست کم نمی‌گیریم/ با تمام‌توان در دیدار رده‌بندی بازی می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال میزان‌خراسان پیش از بازی مقابل شهرداری‌تبریز گفت: با تمام توان در دیدار رده‌بندی لیگ به میدان می‌رویم.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مومنی‌مقدم با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به باخت در نیمه‌نهایی لیگ‌برتر مقابل شهرداری‌ارومیه، بچه‌ها از لحاظ روحی افت داشتند اما با صحبت‌های زیادی که با بازیکنان داشتیم همگی تصمیم گرفتیم با تمام‌توان در دیدار رده‌بندی به مصاف تیم شهرداری‌تبریز برویم.

وی افزود: با توجه به برد ما در بازی های رفت و برگشت لیگ مقابل این تیم، شاگردان عادل بناکار به دنبال جبران شکست پای به میدان خواهند گذاشت.

سرمربی تیم میزان خاطرنشان کرد: با توجه به حذف متین‌ورامین توسط شهرداری تبریز و بازی قابل‌قبول این تیم مقابل پیکان‌تهران، آنها را دست کم نمی‌گیریم و با درایت عمل خواهیم کرد.

مومنی‌مقدم در ادامه گفت: فیلم‌های بازی شهرداری‌تبریز را بررسی کرده‌ایم و با شناسایی نقاط ضعف و قوت این تیم امیدواریم بازی تماشایی را از دو تیم شاهد باشیم.

دو دیدار فینال و رده بندی لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه 27 اسفندماه در سالن والیبال فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و از ساعت 13 تیم های میزان خراسان و شهرداری تبریز در دیدار رده بندی مقابل هم بازی می کنند و دیدار نهایی از ساعت 15:30 بین تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران آغاز خواهد شد.

سعید درخشنده، حمید راهجردیان و علیرضا قریب به ترتیب به عنوان ناظر، داور اول و داور دوم دیدار رده بندی را قضاوت خواهند کرد.

کد خبر : ۲۶۱۱۴۹