خبرگزاری کار ایران

انگیزه چندانی برای کار نداریم؛

میرآخوری: خادم فقط به مربیان اسم و رسم‌دار توجه می‌کند/اینگونه رفتارها با مربیان سازنده درست نیست

مدیر خانه‌کشتی غرب‌تهران گفت: از کشتی‌گیران شهرهای دیگر دعوت کردند برای تیم تهران مسابقه بدهند، اما به خود کشتی‌گیران تهرانی اجازه این کار را ندادند.

علی میرآخوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت کشتی در استان‌تهران اظهار داشت: به جرأت می‌توانم بگویم در یک‌سال گذشته شرایط کشتی در تهران افتضاح بود. رئیس هیات تهران هیچ توجهی به کشتی‌گیران خوب پایتخت و همچنین مربیان سازنده نمی‌کند.

وی افزود: برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، کشتی‌گیران سایر شهرها را آوردند تا برای تیم تهران مسابقه بدهند. مثلا در وزن 65 کیلو، کشتی‌گیری از سنندج عضو تیم تهران بود. این در حالی است که در تهران کشتی‌گیران بسیار خوبی داریم.

مربی سازنده کشتی‌تهران ادامه داد: این وضعیت در مورد مربیان هم صدق می‌کند. تهران در شرایطی قهرمان نوجوانان کشور شد که 2 مربی این تیم اصلا دفترچه مربیگری نداشتند و یا اینکه در اردوی تیم جوانان که قرار بود به مسابقات جام جمهوریت ترکیه اعزام شود، از بوشهر مربی آوردند و بالای سر تیم گذاشتند، اما از من که 2 شاگردم در اردو بودند، دعوت نکردند.

میرآخوری با انتقاد از سیاست‌های فدراسیون‌کشتی درباره رفتار با مربیان سازنده و قهرمان‌پرور، خاطرنشان کرد: رسول خادم تنها به مربیان اسم و رسم‌دار توجه می‌کند و کاری به مربیان سازنده و شاگردپرور ندارد. مربی‌ای که اسم و رسم دارد، نمی‌تواند و البته انگیزه‌ای هم ندارد که شاگرد تربیت کند.

وی در پایان یادآور شد: در سال‌های گذشته، باشگاه ما جزو 3 تیم برتر تهران بود، اما با بی‌توجهی‌هایی که در حق ما شده، دیگر انگیزه چندانی برای کار نداریم. امیدوارم با توجه به حضور گرشاسبی در رأس ورزش استان‌تهران، کشتی پایتخت سر و سامان بگیرد.  

کد خبر : ۲۶۱۳۶۲