خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان آسیا؛

بیجینگ نخستین تیم 9 امتیازی آسیا/ شکست مجدد گوانگژو در گروه F

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۳۹

تیم بیجینگ چین با برتری برابر اوراوای ژاپن تنها تیم چینی پیروز دور سوم لیگ قهرمانان بود. سئونگنام کره‌جنوبی هم با برتری مقابل گوانژو R&F چین با بوریرام تایلند در گروه F هم‌امتیاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بیجینگ گوان چین و اوراوای ژاپن از گروه G رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 16 امروز در ورزشگاه کارگران پکن آغاز شد. تیم میزبان در پایان این بازی به برتری 2 بر صفر رسید.

برای بیجینگ گوان، پابلو باتالا دقیقه 78 و یانگ یو دقیقه 85 گلزنی کردند تا این تیم با 3 بازی و 9 امتیاز در صدر گروه G قرار بگیرد. به این ترتیب بیجینگ نخستین تیمی است که در لیگ قهرمانان آسیا 9 امتیازی می‌شود. اوراوا هم با تقبل سومین شکست‌ پیاپی‌اش در قعر جدول این گروه باقی ماند.

از گروه F هم تیم‌های گوانژو R&F چین و سئونگنام کره‌جنوبی، ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه گوانژو برابر هم قرار گرفتند که تیم میزبان در پایان مغلوب  تک گل دقیقه 27 هوانگ اوی جو شد. گوانژو با این شکست، دومین شکست پیاپی‌اش را در لیگ قهرمانان تجربه کرد تا با 3 امتیاز در رتبه سوم گروه F‌ قرار بگیرد.

سئونگ‌نام هم با این پیروزی 6 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به بوریرام تایلند در رتبه دوم این گروه ایستاد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز