خبرگزاری کار ایران

صدور حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال؛

شهرداری 50 میلیون ریال جریمه شد/ گرگانی‌ها محروم از 3 دیدار خانگی

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، احکام تخلفات تماشاچیان تیم بسکتبال شهرداری گرگان را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام تهران از هفته ششم لیگ حرفه‌ای بسکتبال که پنج‌‌شنبه هفته گذشته در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد،‌ حواشی متعددی داشت.

پس از این دیدار و با استناد به گزراش ناظر مسابقه کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال جلسه‌ای برای رسیدگی به این وقایع برگزار کرد و درپایان این نشست حکمی مبنی بر محرومیت شهرداری گرگان از 3 دیدار خانگی و پرداخت 5 میلیون تومان جریمه علیه گرگانی‌ها صادر شد.

متن حکم کمیته انضباطی به این شرح است:

«حسب تصمیم  کمیته انضباطی که با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان اتخاذ گردیده است ، با توجه به گزارش ناظر و نماینده فدراسیون بسکتبال درخصوص تخلفات تماشاچیان تیم بسکتبال شهرداری گرگان و مشاهده فیلم مسابقه توسط اعضای کمیته ، به لحاظ فحاشی تماشاچیان و پرتاب ترقه و استفاده از گاز فلفل که به دفعات منجر به توقف بازی گردیده و نظر به سوابق قبلی تماشاچیان و تذکرات مکرر به مسئولین باشگاه مبنی بر اتخاذ تمهیدات لازم جهت برگزاری مسابقات در محیطی آرام و به دور از تشنج که متاسفانه موثر واقع نگردیده ، کمیته به اتفاق مطلق آراء تیم بسکتبال شهرداری گرگان را به انجام سه مسابقه خانگی بدون حضور تماشاچیان در شهر دیگری بجز گرگان که فدراسیون تعیین خواهد نمود و پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی تنبیه نمود.

همانگونه که قبلا نیز اخطار گردیده ، درصورت وقوع هرگونه تخلف دیگر ، کمیته نسبت به سلب میزبانی تیم شهرداری گرگان اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

بدیهی است درصورت انجام تمهیدات لازم توسط شورای تامین استان و نیروی انتظامی و پذیرش آن توسط فدراسیون ، بررسی لازم در این رابطه صورت خواهد پذیرفت.»

کد خبر : ۲۵۹۰۶۹