خبرگزاری کار ایران

با انگیزه برمی‌گردم؛

نوروزی: تماس نگرفتند تا حداقل حالم را بپرسند/ دلخوری من چه فایده‌ای دارد؟

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۴۸۰

مهاجم پرسپولیس آرام‌آرام به شرایط بازی نزدیک می‌شود و انگیزه بسیار بالایی دارد تا در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد.

گفت‌وگوی رضا نوروزی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*از نظر بدنی در چه شرایطی هستید؟

شرایطم در حال حاضر بد نیست و مشغول تمرین هستم. من بدنسازی خوبی در این مدت داشته‌ام و احتمالاً برای بازی با النصر عربستان آماده می‌شوم.

*این مدت که مصدوم بودی چطور گذشت؟

خیلی سخت گذشت. در شرایط خیلی سختی بودم و از نظر مالی بعد از اینکه مصدومیت سراغم آمد، خیلی کم پول گرفتم و شرایطم سخت بود. بحث این بود که از لیست خارج شوم و مسائلی که در آن مقطع پیش آمد خیلی سخت بود. به هرحال آن روزها گذشت و امیدوارم که بتوانم در آسیا بازی کنم.

*باشگاه در این مدت حمایت لازم را از شما داشت؟

اصلاً در این مدت هیچ کسی با من تماس نگرفت و حتی حال مرا هم نپرسیدند و فقط یکی دو بار حمید درخشان تماس گرفت و صحبت کردیم.

*از این برخورد باشگاه دلخور نشدی؟

چرا، بالاخره آدم دلخور می‌شود اما چه فایده‌ای دارد. دلوری از چی؟ از چه کسی؟ به هرحال گذشت.

*الان برای بازگشت به میادین چقدر انگیزه داری؟

با تمام وجود تمرین می‌کنم و تمرکز کامل روی کارم دارم تا بتوانم در آسیا بازی کنم. با انگیزه بسیار بالایی تمرین می‌کنم تا بعد از 6 ماه دوری بتوانم خوب کار کنم.

*وضعیت پرسپولیس را در حال حاضر چطور می‌بینید؟

مشکلات تیم که خیلی زیاد است و بردی که مقابل لخویا قطر داشتیم خیلی خوب بود و بازی خوبی هم انجام دادیم و امیدوارم شرایط باشگاه هم از همه نظر خوب شود تا بچه‌ها دغدغه‌ای نداشته باشند و نتایج خوبی کسب کنند.

*بازی با بنیادکار ازبکستان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

بازی سختی است. بچه‌ها در دبی یک بازی دوستانه با بنیادکار انجام دادند و بردند اما شرایط این بازی فرق می‌کند. ازبکستان الان خیلی سرد است و کار ما را سخت می‌کند اما امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و اگر نبردیم حداقل یک امتیاز بگیریم. فیلم بازی بنیادکار ازبکستان را کادرفنی ما دیده‌اند و با شناخت لازم به مصاف آنها می‌رویم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز