خبرگزاری کار ایران

ساعت بازی امشب والیبال مقابل کوبا

لیگ ملت‌های والیبال؛ تمام حالت‌های امتیاز گیری تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۷۲۳

تیم ملی والیبال ایران در صورت پیروزی 3-0 مقابل کوبا 13.1 امتیاز کسب خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال بامداد یکشنبه ششم خرداد از ساعت 3:30 به مصاف کوبا می‌رود.

تیم کوبا در حال حاضر با دو برد و هفت امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ ملت‌ها قرار دارد و ایران بدون برد و امتیاز در رتبه چهاردهم است. کوبایی ها با شکست برزیل در ریو این مسابقات را آغاز کردند تا شگفتی ساز شوند و در دومین دیدار موفق به شکست آلمان شدند. این تیم در سومین بازی یک امتیاز از ژاپن گرفت و هفت امتیازی شد.

آن‌ها در حال حاضر با ٢۵۶.٧٧ امتیاز در رتبه نهم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال قرار گرفتند و از شانس خوبی برای صعود به المپیک برخوردار است.

دو تیم ایران و کوبا تاکنون در طول تاریخ 11 بار به مصاف یکدیگر رفتند که پنج برد برای ایران و شش پیروزی برای کوبا ثبت شده است و جدال پیش رو دوازدهمین رویارویی دو تیم است.

تیم ملی والیبال ایران در صورت پیروزی 3-0 مقابل کوبا 13.1 امتیاز کسب خواهد کرد و در صورت پیروزی 3-1 و 3-2 مقابل کوبا به برتیب 10.6 و 8.1 امتیاز در رنکینگ جهانی کسب خواهد کرد. تیم ملی کوبا نیز به همین میزان امتیاز از دست خواهد داد.

در سوی مقابل اگر تیم ملی ایران مقابل کوبا 3-0 شکست بخورد، 6.9 امتیاز از دست خواهد داد و اگر بازی را با نتیجه  3-1 و 3-2 به کوبا واگذار کند، به ترتیب 4.4 و 1.9 امتیاز در رنکینگ جهانی از دست خواهد داد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز