خبرگزاری کار ایران

اعتراض ایران به کم کاری برزیل

دلیل بازی ندادن به دو ستاره تیم ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۳۱۸

ناظر مسابقه ایران و ایتالیا اجازه بازی به دو بازیکن والیبال ایران را نداد که این موضوع با اعتراض به میزبان و اف ای وی بی همراه شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال کشورمان از بامداد امروز (شنبه پنجم خرداد) به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت. در این دیدار موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان امیرحسین اسفندیار و متین احمدی را در ترکیب 14 نفره ایران جایگزین میثم صالحی و علیرضا مصلح آبادی فراهانی کرد که این موضوع در سیستم وی آی اس فدراسیون جهانی ثبت شد ولی به دلیل عدم اعلام به موقع این موضوع از سوی راهنما و رابط تیم ایران و مسئولان کمیته برگزاری محلی به ناظر فدراسیون جهانی این تغییر مورد پذیرش ناظر قرار نگرفت و ناظر فدراسیون جهانی والیبال از حضور امیرحسین اسفندیار و متین احمدی در بازی با ایتالیا ممانعت کرد که این موضوع با اعتراض شدید تیم ملی والیبال ایران همراه شد.

این درحالی بود که در سیستم وی ای اس و سایت فدراسیون جهانی اسم امیرحسین اسفندیار و متین احمدی در فهرست 14 نفره ایران مقابل ایتالیا قرار دارد.

بر اساس قوانین جدید فدراسیون جهانی در لیگ ملت ها هر تیم می تواند 18 بازیکن را در لیگ ملت ها همراه خود داشته باشد که شب قبل از بازی پیش از اعلام بولتن روزانه باید تغییرات تیم ها در سیستم وی ای اس ثبت و به ناظر فنی اطلاع داده شود که تغییرات تیم ایران پیش از مهلت یاد شده در سیستم ثبت گردید و در سایت فدراسیون جهانی والیبال نیز نمایش داده شد ولی توسط کمیته برگزاری و تیم وی آی اس فدراسیون جهانی والیبال این تغییر به ناظر مسابقات اطلاع داده نشد که این موضوع منجر به جلوگیری از بازی اسفندیار و احمدی شد.

بدین ترتیب تیم ایران با 14 بازیکن پیشین به مصاف تیم ایتالیا رفت که این موضوع با اعتراض کتبی تیم ایران به میزبان و کمیته برگزاری همراه شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز