خبرگزاری کار ایران

تلاش خانواده مارادونا برای جلوگیری از فروش توپ طلا

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۴۵۹

وارثان مارادونا در تلاش هستند تا از فروش توپ طلایی که در سال 1986 به او اعطا شد جلوگیری کنند.

به گزارش ایلنا، وارثان دیگو مارادونا برای جلوگیری از فروش جنجالی توپ طلا که در جام جهانی 1986 مکزیک به فوتبالیست افسانه ای آرژانتینی اعطا شده بود، در فرانسه اقدام قانونی کردند. وکلای خانواده مارادونا تلاش خواهند کرد تا فروش را در خانه حراج متوقف کنند، اما آنها همچنین با چالش بزرگی روبرو هستند زیرا قرار است دادگاه مرگ ستاره آرژانتینی که در سال 2020 در شرایط نامشخصی در 60 سالگی درگذشت را بررسی کند.

 

در 4 ژوئن هشت نفر از جمله پزشک شخصی او، جراح مغز و اعصاب لئوپولدو لوکه، روانپزشک آگوستینا کوساچوف و پزشک بالینی دی اسپاگنا به قتل عمد متهم شده اند که بین 8 تا 25 سال حبس دارد. وکلا ادعا می کنند که وارثان مارادونا، پنج فرزند قانونی او (دالما، یانینا، جانا، دیگیتو فرناندو و دیگو جونیور)، صاحبان قانونی این مجسمه به یاد ماندنی هستند. در سال 2022، پیراهن مارادونا در جام جهانی 1986 نزدیک به 9.3 میلیون دلار فروخته شد، در حالی که توپ "دست خدا" از بازی یک چهارم نهایی مقابل انگلیس در اواخر همان سال به قیمت 2.4 میلیون دلار (2.2 میلیون یورو) به فروش رفت.

 

به گفته خانواده مارادونا، جامی که در نوامبر 1986 در لیدو پاریس به پدرشان اهدا شد، سه سال بعد در جریان یک سرقت از بانک در ناپل به همراه سایر وسایل بازیکن سابق بارسلونا، ناپولی و سویا در اروپا به سرقت رفت. خانواده این بازیکن ادعا می کنند که فقط چند هفته پیش از این حراج مطلع شده و بلافاصله برای بازپس گیری آن اقدام قانونی کردند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز