خبرگزاری کار ایران

یک انتخاب ویژه برای مورینیو در ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۵۲

مورینیو در ایتالیا با گزینه جذابی روبرو شده است.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو قرار است ظرف چند روز آینده با آئورلیو دلورنتیس، رئیس ناپولی دیدار کند و در مورد انتصاب او در این تیم مذاکره کنند؛ به نظر می‌رسد این بهترین انتخاب برای آقای خاص باشد. مربی 60 ساله پرتغالی هنوز آماده رفتن از اروپا نیست و پیشنهاد وسوسه‌انگیز الشباب عربستان را رد کرده. اولویت او ماندن در ایتالیا است بعد از آنکه از رم اخراج شد.

تایمز گزارش داده او در این هفته با دلورنتیس دیدار می‌کند، این احتمال وجود دارد که فوراً به عنوان مربی تیم انتخاب شود و کار را از دست والتر ماتزاری که تا آخر فصل مربی تیم شده و جای رودی گارسیا را روی نیمکت مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا گرفته، تحویل بگیرد.

این انتقال به نفع هر دو طرف است. از سوی مورینیو، هیچ چیز به اندازه پایگاه هواداری پرشور برای مربی پرتغالی جذاب نیست و همه می‌دانند ناپولی چه طرفداران مشتاقی دارد.

او همچنین از دیدگاه «ما در برابر همه جهان» در تیم‌هایش حمایت می‌کند و با توجه به بافت باشگاه، آنها عاشق مبارزه با ذهنیتی قوی و روحیه‌ای قدرتمند هستند، چیزی که در زمان گارسیا و ماتزاری، تیم از آن بی‌بهره بود.

مورینیو منابع مالی قوی‌تری در ناپولی نسبت به رم خواهد داشت و می‌تواند تیمش را خوب تقویت کند تا در جام‌های مختلف بجنگد؛ او به خوبی توانایی انجام این کار را از روی نیمکت دارد.

آمدن مورینیو راهکار فوق‌العاده‌ای برای دلورنتیس و ناپولی است که بعد از جدایی لوچانو اسپالتی در پایان فصل گذشته به دردسر افتاده و هنوز مربی مورد نظر خود را پیدا نکرده‌اند.

مورینیو مربی بزرگی است که می‌تواند استادیوم‌ها را پر کند و این کاری است که در استادیو المپیکو انجام داد. اگر به ناپولی برود، هواداران متقاعد می‌شوند ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا را پر کنند. حضور او می‌تواند به جذب ستاره‌ها به سمت مرکز کامپانیا کمک کند؛ اتفاقی که در مورد آمدن پائولو دیبالا و روملو لوکاکو به رم رخ داد. در حالی که احتمال جدایی ویکتور اوسیمن از ناپولی خیلی زیاد است، مورینیو کسی است که می‌تواند جانشین مناسبی برای او در تیم جذب کند.

 علاوه بر اینها آمدن مربی 60 ساله فشار زیادی را از روی دلورنتیس برمی‌دارد و اعتبار او را برمی‌گرداند که به خاطر تصمیمات بدش در شش ماه گذشته نماد ناامیدی و مسخره کردن هواداران شده است.

با در نظر گرفتن همه این موارد، سخت است که تصور کنیم مورینیو مربی بعدی ناپولی نیست و شاید در نیمه دوم فصل سفر جدیدی را زیر نظر او آغاز کنند و تا تابستان برای جانشینی ماتزاری صبر نکنند. شاید قهرمان ایتالیا در همین فصل احیا شود.

 تکرار تاریخ

 دوشنبه شب ناپولی در فینال سوپرجام ایتالیا با گل لوتارو مارتینس به اینتر باخت و والتر ماتزاری برای دومین بار در اعتراض به عملکرد داوری در مراسم اهدای جوایز حاضر نشد. مهاجم آرژانتینی اینتر در دقیقه 91 تنها گل مسابقه را زد و ماتزاری به نشانه اعتراض به تونل رفت و دیگر برنگشت. او به کنفرانس خبری هم نیامد و صحبت نکرد.

 ماتزاری سال 2012 هم در پکن برابر یوونتوس با ناپولی شکست خورد و تصمیمات عجیب داوری در آن باخت نقش داشت. البته 12 سال قبل دو بازیکن ناپولی هم در مراسم حاضر نشدند و یوونتوسی‌ها به تنهایی جشن گرفتند. اما این بار حداقل بازیکنان ناپولی در مراسم حضور یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز