خبرگزاری کار ایران

تارتار: این روزها، روز ما نیست/ چرا وی‌ای‌آر به کشور ما نمی‌آید؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۲۶۷

مهدی تارتار سرمربی ملوان می‌گوید: اینکه وی‌ای‌آر نیامده عجیب است و اشتباهات داوری بیشتر گریبان ما را گرفته است.

به گزارش ایلنا، ملوان در هفته بیست و هشتم مقابل مس رفسنجان بازی را با نتیجه 1-0 واگذار کرد تا همچنان روی نوار ناکامی‌ها قرار داشته باشد. مهدی تارتار سرمربی ملوان در نشست خبری پس از این بازی گفت: من آمدم اینجا فقط برای عذرخواهی از هواداران و تشکر از هواداران چون خیلی زحمت کشیدند. از بازیکنان هم تشکر دارم که تمام توانشان را گذاشتند، انصافا زحمتشان را کشیدند و به هر حال امروز بازی را باختیم و مقصر هم خود من هستم.

وی افزود: باید به تیم مس رفسنجان هم تبریک بگویم. منتها اتفاقات بازی می‌توانست عوض شود، موقعیت ایده‌آلی که در نیمه اول داشتیم اگر به گل می‌نشست، بازی تغییر پیدا می‌کرد و ما می‌توانستیم در ضدحمله صاحب موقعیت شویم. همان‌طور که مس رفسنجان در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشت و ما هم خوش شانس بودیم و هم دروازه‌بان خوب عمل کرد. این روزها روز ما نیست و فقط باید شرمنده هواداران باشیم.

وی در مورد داوری بیان کرد: نمی‌دانم چرا وی‌ای‌آر به کشور ما نمی‌آید؟ ما کشور ضعیفی از نظر مالی نیستیم و قوی هستیم. اینکه وی‌ای‌آر نیامده عجیب است و اشتباهات داوری بیشتر گریبان ما را گرفته است. همه داوران می‌گویند این تیم از سهمیه دور شده و سقوط نمی‌کند و ما را خنثی می‌بینند و نمی‌گویند یک شهر و یک گروه برای موفقیت تلاش می‌کنند. این چند هفته از داوری راضی نیستیم.

تارتار در پاسخ به سوالی پیرامون کم‌کاری بازیکنان ملوان توضیح داد: ما امروز چند مصدوم و محروم داشتیم و بازیکنان هم تلاششان را کردند. از نظر کم‌تجربگی ما چند بازیکن از آکادمی در زمین داشتیم و دستاورد ما همین بازی دادن به این نفرات بود. قضاوت با کسانی است که بازی را می‌بینند و بچه‌های ما صدشان را می‌گذارند. رختکن ما حال و هوای بدی داشت. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم و اگر قرار است بد و بیراه بگویند، به من بگویند. بازیکنان اینقدر خوب امتیاز کسب کردند که هنوز هم پنجم جدول هستیم. واقعا یک سری بازیکنان با مصدومیت بازی می‌کنند. حسین صادقی با آمپول هم نتوانست بازی کند، فرعباسی فقط یک جلسه تمرین کرد، مجید عیدی اصلا شرایط بازی نداشت اما به خاطر هوادار صد خودش را گذاشت. واقعا یک روزهایی نمی‌شود و من این مسئولیت را برعهده می‌‌گیرم.

تارتار در مورد آینده‌اش با ملوان توضیح داد: تا وقتی هواداران ما را بخواهند و امکانات فراهم باشد، اولویت اول من ملوان است. شاید این هواداران صبرشان تمام شود و من را نخواهند. من دوست ندارم آن روزها را ببینم و از بازیکنان و کادرفنی می‌خواهم بجنگند و نگذارند آن روز برسد. دوست دارم اگر بودیم با خواست هواداران باشد و اگر رفتیم هم با خواست هواداران.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز