خبرگزاری کار ایران

تارتار: بازی دادن به جوان‌ها تاوان دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۹۵۱

مهدی تارتار سرمربی ملوان معتقد است جام حذفی برای آن‌ها تمام شده و تمرکز این تیم در ادامه روی بازی‌های باقی‌مانده لیگ خواهد بود.

به گزارش ایلنا، ملوان با هدایت مهدی تارتار در یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان با یک گل شکست خورد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت. تارتار در نشست خبری پس از این دیدار گفت: دلم خیلی سوخت. در این بازی هم بازیکنان‌مان خیلی زحمت کشیدند و هم هواداران‌مان خیلی خوب تشویق کردند. بازی کلا متعادل بود و در گلی هم که دریافت کرد، دروازه‌بان جوان‌مان اشتباه کرد؛ او می‌توانست بهتر عمل کند اما مشکلی نیست.

وی افزود: افشار صداقت از سرمایه‌های باشگاه است و در نیم فصل اول بازی‌های خیلی خوبی برای ما انجام داد. بازی دادن به بازیکنان جوان تاوان دارد که ما امروز تاوانش را پس دادیم. در کنار افشار صداقت، محمدرضا بردبار با ۲۰ سال سن بازی کرد و ماهان صادقی ۱۸-۱۹ ساله است و از تیم جوانان‌مان بازی کرد. این‌ها آینده و سرمایه باشگاه ملوان هستند. خوشحالیم توانستیم در بازی با تیمی که از نظر بودجه و ساختار با ما قابل قیاس نیست، توانستیم بازی آبرومندانه‌ای انجام بدهیم و پا پس نکشیدیم. فکر می‌کنم دروازه‌بان ما در نیمه دوم اصلا زمین نخورد. تیم سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد و در هر بازی موقعیت‌های پرشماری را از دست می‌دهند و گل‌های زیادی را به ثمر رسانده‌اند.

او در باره شرایط این تیم پس از شکست ادامه داد: ما بازی خوبی انجام دادیم و از بازیکنان تشکر می‌کنم که جنگیدند. الان در رختکن ما گریه و زاری بود. من به این بازیکنان افتخار می‌کنم. وقتی انقدر تلاش کردند و پا به پای سپاهان جنگیدند و الان این حال و احوال را در رختکن دارند، من به داشتن‌شان افتخار می‌کنم. جام حذفی برای ما تمام شد‌. به سپاهان و تیم قدرتمندشان تبریک می‌گوییم و سعی می‌کنیم روی بازی‌های باقی‌مانده تمرکز کنیم تا جایگاه خوبی را که به سختی به دست آوردیم، در پایان فصل حفظ کنیم. از همه مهم‌تر اینکه سه بازی آینده را برای دل هواداران‌مان به خوبی انجام بدهیم و با نتایج خوب آنها را شاد کنیم. چند هفته‌ای است که شاد به خانه‌هایشان برگشته‌اند و شرمنده‌شان هستیم و از آنها عذرخواهی می‌کنیم. ما اشتباه داشتیم. همانطور که گفتم گلرمان در آن صحنه اشتباه داشت اما کیفیت بازی‌مان خوب بود و ما را به سه بازی آینده امیدوار کرد. جابه‌جایی‌هایی در ترکیب تیم‌مان داشتیم که فکر می‌کنم ترکیب جدیدمان مثبت بود ک کیفیت تیمی‌مان را بالاتر برده بود. سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده بهتر باشیم.

تارتار در مورد دلایل افت این تیم در هفته‌های اخیر توضیح داد: این افت امسال برای همه تیم‌های لیگ بوده است. من اسم نمی‌برم. اما متاسفانه آخر فصل به ما رسیده است. باید خیلی زود از این شرایط خارج شویم و این به کادرفنی و بازیکنان برمی‌گردد، چون مدیریت‌مان واقعا تلاشش را می‌کند. با توجه به بضاعتی که باشگاه دارد، آقای مهندس فهمیده و سایر اعضای هیئت مدیره برای ما کم و کاستی نگذاشته‌اند و با بودجه‌ای که داشتیم، نظم مالی بدی هم نداشتیم.

سرمربی ملوان دربار غیبت ابوذر صفرزاده توضیح داد: ما مصدوم‌هایی داریم که گروه پزشکی در تلاش هستند آنها را برسانند. ابوذر، حسین صادقی و محمد عمری مصدوم هستند و با کمک کادر پزشکی سعی می‌کنیم در نیمه‌های دوم از آنها استفاده کنیم. ابوذر صفرزاده اصلا به بازی نرسید. زمان کمی بین بازی‌ها هست و این کار ما را سخت کرده است. ما هم انقدر پتانسیل بازیکن نداریم که نگران نباشیم. مثلا در سپاهان شهریار مغانلو که از بازی خارج می‌شود، به جای او رضا اسدی می‌آید. ما انقدر پتانسیل نداریم اما واقعا از بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز پا به پای سپاهان در خانه سپاهان بازی آبرومندانه‌ای انجام دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز