خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند/ یک پای فینال اینجا معلوم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۹۵۳

اولین تیم راه یافته به فینال لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب در ورزشگاه پارک دِ پرنس پاریس مشخص خواهد شد.

به گزارش ایلنا، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دیدار پاری سن ژرمن و بوروسیادورتموند در پارک دِ پرنس آغاز می‌شود. دورتموند در مرحله یک‌هشتم نهایی از سد آیندهوون گذشت و در دور یک‌چهارم نهایی با اتلتیکو مادرید روبرو شد و این تیم را نیز حذف کرد و در دور رفت نیز پاریس را با یک گل شکست داد. دورتموند موفق شد در گروه مرگ با تیم‌هایی چون پاری‌سن‌ژرمن، میلان و نیوکاسل مقام اول را به دست آورد اما پس از آن قرعه به‌وضوح به نفع باشگاه آلمانی بود.

پاری‌سن‌ژرمن زودتر از موعد مقرر قهرمان فرانسه شد و حالا باشگاه پاریسی‌ها می‌توانند روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنند؛ جایی که قبلا دو رقیب اسپانیایی یعنی رئال سوسیداد و بارسلونا را پشت سر گذاشته‌ و حالا به دیدار دورتموند می‌روند.

اولین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا بعد از پایان دیدار دو تیم مشخص خواهد شد. در دیدار رفت ضربه دقیق فولکروگ باعث شد دورتموند با یک گل برنده شود. در آن دیدار پاریسی‌ها چند موقعیت خوب داشتند و دیرک دروازه حریف را نیز به لرزه درآوردند ولی در زدن گل موفق نبودند.

این سناریو برای نماینده فرانسه آشناست. پاریسی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز ابتدا برابر بارسلونا شکست خوردند ولی اخراج آرائوخو در دیدار برگشت باعث شد پاری سن ژرمن با برد پرگل برابر بارسلونا به دور بعد برسد. بعید است که بوروسیا اشتباهات بارسلونا را تکرار کند. آلمانی‌ها قطعا از همان دقایق ابتدایی حمله نخواهند کرد.  

هنوز هیچ چیز تمام نشده است. سخت‌ترین بازی فصل در انتظار دورتموند است و کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله تمام تلاششان را برای باز کردن دروازه دورتموند به کار خواهند بست.

تیم ادین ترزیچ در رده پنجم جدول بوندسلیگا قرار دارد و با ۳ امتیاز کمتر از لایپزیگ کار سختی دارد تا به رده چهارم برسد چون تنها دو بازی تا پایان فصل بوندسلیگا باقی مانده است؛ اگرچه رتبه پنجم بوندسلیگا هم می‌تواند به لیگ قهرمانان برسد چون سهمیه آلمان برای صعود به لیگ قهرمانان افزایش یافته است.

نیکلاس فولکروگ که در این فصل ۱۵ گل در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده امید اصلی گلزنی دورتموند محسوب می‌شود و در کنارش سانچو و کریم آدیمی نیز در خط حمله گزینه‌های قابل اعتمادی‌ به شمار می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز