خبرگزاری کار ایران

ناگلزمان در جمع ژرمان ها ماندنی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۲۱

قرارداد یولیان ناگلزمان سرمربی تیم ملی آلمان در پایان یورو ۲۰۲۴ با این تیم به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایلنا، قرارداد یولیان ناگلزمان سرمربی تیم ملی آلمان در پایان یورو ۲۰۲۴ با این تیم به اتمام می‌رسد. فدراسیون فوتبال این کشور امیدوار است با توجه به روند امیدوارکننده تیم ملی در بازی‌های اخیر قرارداد ناگلزمان را تمدید کند. با این حال، خود این مربی فعلاً تصمیم نهایی‌اش را اعلام نکرده و به دلیل اینکه چند باشگاه بزرگ علاقه‌مند به جذب او هستند، در حال بررسی قدم‌های بعدی‌اش است.

او پیش از این درباره تمدید قرارداد رودی فولر مدیر تیم ملی آلمان و اینکه این موضوع به آینده او مربوط است یا نه، گفته بود: «چیز جدیدی برای گفتن وجود ندارد. رودی باید تصمیم خودش را می‌گرفت. من چیزی به او نگفته‌ام و او هم چیزی به من نگفته است. همه می‌توانند خواسته‌های خود را بیان کنند و نظرات‌شان را با هم تبادل کنند که ما هم همین کار را کردیم. او خودش تصمیم گرفت تمدید کند، نه به این دلیل که من دوست دارم.»

این باعث شد که بسیاری فکر کنند ناگلزمان به جدایی از تیم ملی فکر می‌کند اما فولر در مصاحبه‌ای اعلام کرد که هنوز هیچ چیز مشخص نشده است.

فولر گفت: «تصمیم اصلی در چند هفته آینده گرفته خواهد شد. تاریخ مشخصی اعلام نشده. این برای یولیان آسان نیست. به عنوان یک مربی جوان، موفق و دوست‌داشتنی، او ابهامات زیادی دارد. این راز نیست که ما دوست داریم با او ادامه دهیم اما او باشگاه‌های بزرگ زیادی برای انتخاب دارد. باید این را بسنجید. مهم نیست که او چه تصمیمی بگیرد، ما او را در یورو خواهیم داشت و امیدواریم که در ادامه هم در کنار ما بماند.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز