خبرگزاری کار ایران

مولر: هنوز لیگ قهرمانان اروپا را داریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۴۴۳

توماس گفت: بعد از باخت برابر هایدنهایم حرف‌زدن هیچ فایده‌ای ندارد و باید به فکر بازی با آرسنال بود.

به گزارش ایلنا، بایرن‌مونیخ در هفته بیست‌وهشتم بوندسلیگا برابر هایدنهایم شکست خورد ولی زمان زیادی برای فکرکردن به این شکست و ناکامی و سوگواری ندارد چون سه‌شنبه شب باید در لیگ قهرمانان برابر آرسنال به میدان برود.

توماس مولر که در بازی با هایدنهایم برای هفتصدمین بار در تمامی رقابت‌ها برای بایرن به میدان رفت در صحبت‌هایی گفت: توضیحات ما نتیجه را تغییر نمی‌دهد. فکر می‌کنم برای همه از جمله شما واضح است که ما در شرایط خوبی قرار نداریم ولی یک بازی حساس در لیگ قهرمانان در پیش رو داریم. بازی اول یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر آرسنال خیلی مهم است. با توجه به تجربه چندین ساله‌ام، این نتیجه باعث می‌شود انگیزه‌ام برای بازی‌های بعدی خیلی بیشتر شود. بازی با هایدنهایم خوب نبود ولی به هر حال نمی‌توانم نتیجه را عوض کنم و فایده‌ای ندارد بخواهیم درباره بازیکنان و عملکردشان صحبت کنیم چون هیچ سودی برای ما نخواهد داشت.

مولر در بخش بعدی افزود: هنوز لیگ قهرمانان اروپا را داریم. فقط زمانی به انتقاد می‌پردازم که فصل تمام شده باشد و دیگر شانسی برای قهرمانی نداشته باشیم. ما سه‌شنبه دوباره هر چه را در توان داریم نشان خواهیم داد.

پس از شکست تلخ برابر هایدنهایم، توماس توخل در نشست خبری تقریباً بی‌تفاوت ظاهر شد.

بهترین بازیکن اروپا در بایرن

هری کین مهاجم انگلیسی در حال حاضر ۳۸ گل زده و ۱۲ پاس گل داده است. او با توجه به این شاخص بهترین عملکرد را در بین تمامی بازیکنان پنج لیگ برتر اروپا دارد. گل هری کین در این دیدار باعث شد تا شمار گل‌هایش را در این فصل بوندسلیگا به عدد ۳۲ برساند. هیچ بازیکنی در نخستین فصل حضورش در بوندسلیگا نتوانسته بود این تعداد گل را به ثمر برساند.

دستاورد قبلی متعلق به اووه زیلر بود که در فصل ۱۹۶۴-۱۹۶۳ توانسته بود در نخستین فصل حضورش در بوندسلیگا ۳۱ گل به ثمر رساند. کین سال گذشته با قراردادی ۹۵ میلیون یورویی راهی بایرن شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز