خبرگزاری کار ایران

مولر؛ کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران را را به آرزوی بزرگش رساند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۸۰۰

پالما با درخشش مولر قهرمان شد.

به گزارش ایلنا، شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، پالما که از حضور دو ستاره ایرانی در ترکیب خود بهره می‌برد، به مصاف اسپورتینگ لیسبون به عنوان یکی از مطرح ترین تیم‌های فوتسال اروپا رفت و در نهایت پس از تساوی در وقت‌های معمول و اضافی، در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر سه از سد حریف خود گذشت و بدون اینکه عنوان شاخصی حتی در اسپانیا به دست آورده باشد، قهرمان فوتسال اروپا شد.

در فضای کر کننده ورزشگاه در مایورکا، فینال بزرگ مسابقات آغاز شد. پالما که هیچ جام بزرگی در ویترین خود ندارد، حتی یک لیگ اسپانیا، در دو نیمه برابر اسپورتینگ باتجربه، نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات، عقب ننشست و از دقیقه اول با چاگوینیا، ستاره الهام بخش تیم خود، مقابل پرتغالی‌ها ایستاد.

آن‌ها با گل ماریو ریویلوس در دقیقه چهارده از حریف خود پیش افتادند و به واسطه درخشش دروازه‌بان خود در این نیمه، برنده به رختکن رفتند.

در حالی که تنها شش دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود، این زیکی ته بود که دروازه پالما را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود. در ادامه بازی با رعایت جانب احتیاط همراه بود تا دو تیم با رضایت به تساوی، راهی وقت های اضافه شوند.

وقتی که برنده نداشت تا کار برای تعیین قهرمان به ضربات پنالتی کشیده شود. مولر، سنگربان پالما پس از گل شدن پنالتی اول تیمش توسط حسین طیبی، با روحیه بالا پنالتی پانی وارلا را مهار کرد و در ادامه سبزپوشان تمام ضربات خود را به گل تبدیل کردند تا قهرمانی تاریخی پالما با حضور حسین طیبی و مسلم اولادقباد، شکل بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز