خبرگزاری کار ایران

فنونی‌زاده: پرسپولیس برای نزدیک شدن به استقلال بهترین فرصت را دارد/ نگرانی بابت نبود بیرانوند بی‌دلیل است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۱۵۰

پیشکسوت پرسپولیس نسبت به قهرمانی این تیم خوش بین است و عقیده دارد سرخپوشان باید از فرصت به وجود آمده به واسطه تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان استفاده کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، مرتضی فنونی‌زاده در خصوص بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر که عصر امروز برگزار می‌شود، اظهار داشت: گل گهر از تیم‌های خوب لیگ برتر است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما تا جایی که یادم است به طور کلی گل گهر هیچ‌وقت مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشته و فردا نیز این مساله تکرار خواهد شد. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس، حریف را دست کم نگیرند و بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. 

او در مورد تساوی استقلال مقابل مس هم توضیح داد: این یک فرصت خوب برای پرسپولیس است که خودش را به استقلال نزدیک کند و اگر چنین فرصتی را بسوزانند دیگر مشخص نیست بتوانند به این تیم برسند یا نه. الان فرصت برای پرسپولیس فراهم است که خودش را به یک امتیازی استقلال برساند و در صورتی که از این فرصت استفاده نکند دیگر مشخص نیست چه زمانی این فرصت نصیبش شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند و عدم حضورش در بازی امروز گفت: همه بازیکنان در تمرینات باشگاهی‌شان بهترین تمرین را انجام می‌دهند و مصدوم نمی‌شوند. به نظر من تمرینات مربیان داخلی و خارجی خیلی متفاوت است و الان هم شاهد هستیم که بیرانوند مصدوم شده است. کاش موقعی که بیرانوند مصدوم شد از تمرینات تیم ملی جدا می‌شد و به ترکمنستان نمی‌رفت و استراحت می‌کرد. خوشبختانه ما نگرانی بابت دروازه‌بان نداریم چون امیررضا رفیعی در بازی مقابل ذوب‌آهن بهترین عملکرد را داشت و امیدوارم تا زمان بازگشت بیرانوند بتواند دروازه پرسپولیس را بیمه کند.

فنونی‌زاده در خصوص بازی‌های باقی مانده پرسپولیس در لیگ برتر تصریح کرد: ما ۹ بازی فینال داریم که باید همه بازی را ببریم. امیدوارم بازیکنان تیم تا آخر فصل مغرور نشوند و برای همه بازی‌ها با جان دل بازی کنند و قهرمانی لیگ را دوباره تکرار کنند. شک ندارم امسال هم می‌توانیم قهرمان شویم فقط باید مدیران باشگاه از بازیکنان حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز