خبرگزاری کار ایران

فنونی زاده: دلیل کارت زرد به کنعانی زادگان را نفهمیدم/ پرسپولیس شانس خوبی برای بردن دربی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۴۳۸

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی این تیم مقابل استقلال و شرایط سرخپوشان صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، مرتضی فنونی‌زاده درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: بازی شروع خوبی نداشت ولی هرچه زمان جلو رفت پرسپولیس بهتر و منسجم تر بازی کرد. آنه ابتدای بازی سردرگم و بی برنامه بودند ولی رفته رفته نبض بازی را در دست گرفتند و توانستند عقب افتادگی خودشان را جبران کنند و بازی باخته را با برد عوض کنند. این نتیجه خیلی خوبی بود و مهم بود تیم با برد به استقبال دربی برود و روحیه خوبی برای این بازی داشته باشد.

وی در مورد عملکرد اوسمار در پرسپولیس عنوان کرد: تفکرات اوسمار در بازی اول مقابل آلومینیوم خوب نبود و شکست خورد، اما سپس توانست در 4 بازی بعدی برنده شود. در ابتدای سرمربیگری اوسمار، یکی از منتقدان او بودم. هم‌اکنون مهره‌های زمان گل‌محمدی در تیم هستند و چند نفر به تیم اضافه شدند و فوق‌العاده به پرسپولیس کمک کردند. اوسمار تغییرات خوبی در تیم داده و از وجود عالیشاه به نحو احسن استفاده می‌کند. از وحید امیری به خوبی بازی می‌گیرد و امیدوارم در دربی فیکس بازی کند. گذاشتن رفیعی کنار مسعود ریگی یا سینا اسدبیگی خوب است که به هافبک دفاعی کمک می‌کند. سروش به خوبی کار خودش که بازی‌سازی است را انجام می‌دهد.

فنونی‌زاده یادآور شد: اکنون تیم‌مان از لحاظ فنی و تاکتیکی رو به رشد است. با اینکه اوسمار هیچ وقت به گل‌محمدی نمی‌رسد و نمی‌تواند جای پای او بگذارد، اما وضعیت فنی پرسپولیس به گونه‌ای است که رفته رفته تغییراتی در روند بازی‌های تیم اتفاق می‌افتد که امیدوارکننده است. در دوران جدید وقتی پرسپولیس گل اول را می‌زند، برخلاف گذشته دیگر دفاع نمی‌کند و دنبال زدن گل‌های بعدی است؛ امیدوارم در بازی‌های آتی نیز این رویه ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: مهمترین کاری که نفرات پرسپولیس انجام می‌دهند دیگر به گلر پاس نمی‌دهند، مگر اینکه در شرایط بدی قرار داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال درباره بازیکنان خارجی جدید پرسپولیس گفت: در هفته‌های اخیر، اورونوف و عبدالکریم حسن خوب کار کرده‌اند. عبدالکریم بهترین بازیکن ۲۰۱۹ آسیا، خرید خوبی بود. در این رابطه باید از رضا درویش و اعضای هیئت مدیره باشگاه تشکر کنیم. علی نعمتی پست اصلی‌اش دفاع وسط است، خوب سر و تکل می‌زند و بازیکن سرعتی است، اما نتوانست در دفاع چپ خودش را نشان دهد؛ بنابراین این بازیکنان که به تیم اضافه می‌شوند عالی هستند.

فنونی‌زاده در مورد بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس گفت: بزرگ‌ترین اشتباه عیسی رفتن از پرسپولیس بود که به خاطر مسائل مالی بود و پول اضافه می‌خواست. حرکت خوبش این بود که برگشت تا به پرسپولیس کمک کند. بازیکنان به پرسپولیس می‌آیند و زمانی که چهره می‌شوند دنبال پول بیشتر هستند. سال ۶۴ به پرسپولیس آمدم، علی پروین گفت؛ این پیراهن در منیریه قیمتی ندارد، ولی از نظر معنوی شاید صد‌ها میلیارد ارزش داشته باشد. فرشاد فرجی برای آمدن به پرسپولیس خانه‌اش را فروخت، ما عاشق اینطور بازیکنان هستیم که به پرسپولیس دل ببندند.

وی در مورد دربی هم توضیح داد: بازی سختی است و استقلال با وجود مشکلاتی که دارد و اختلاف های داخلی، از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و خوب بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد. به نظرم پرسپولیس کار سختی در این بازی دارد ولی بازیکنانی که تجربه دربی داشته باشند در ترکیب پرسپولیس بیشتر هستند و از این پوئن می‌توانند به عنوان یک برگ برنده استفاده کنند. من شانس خوبی برای برد پرسپولیس قائلم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بحران خط دفاعی این تیم هم خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم دلیل کارت زرد به کنعانی زادگان چه بود و هرچه صحنه را بازبینی کردم بازهم دلیلش را متوجه نشدم و هرکس دلیلش را فهمید به من هم بگوید. حتی اتفاقی که مشکوک به این موضوع باشد هم رخ نداد. در این شرایط دست اوسمار هم در خط دفاعی بسته است و امیدوارم گولسیانی به بازی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز