خبرگزاری کار ایران

پیکه برای بارسلونا مربی انتخاب کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۹۱۸

جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، تاکید کرد که پپ گواردیولا و میکل آرتتا گزینه‌های مناسبی برای جانشینی ژاوی هستند.

به گزارش ایلنا، ژاوی هرناندز اعلام کرده که قصد دارد در پایان فصل از سمت مربی بارسلونا کناره‌گیری کند و این موضوع باعث شد تا حدس و گمان‌های زیادی در مورد اینکه چه کسی سرمربی بعدی این باشگاه خواهد بود، مطرح شود.

جرارد پیکه در مصاحبه با تایمز اعلام کرد اعلام کرد که حداقل 2 گزینه واضح به عنوان جانشین ژاوی هرناندز در حال حاضر مدنظر هستند. 

پیکه به تایمز گفت:"برای مربیگری‌ بارسا باید یک مربی خاص باشید و نحوه بازی بارسا را ​​درک کنید، بنابراین گزینه‌هایی با این شرایط بسیار کمتر هستند. این مربیان پپ گواردیولا و میکل آرتتا هستند. گواردیولا در گذشته مربی این باشگاه بوده و در حال حاضر بهترین مربی جهان است. آرتتا هم گزینه‌ خوبی خواهد بود. او بارسلونا را درک می‌کند و در گذشته برای بارسا بازی کرده است."

گواردیولا قبلا گفته بود که به بارسلونا بازنخواهد گشت اما پیکه چندان مطمئن نیست. او درباره گواردیولا ادامه داد:"باید از او سوال کنید. من هنوز هم گاهی با او صحبت می‌کنم. مطمئنم او و طرفدارانش بارسلونا دوست دارند پپ را دوباره ببینند."

اعلام تصمیم ژاوی مبنی بر اینکه او بارسلونا را ترک خواهد کرد منجر به نتایج بهتری شد که باعث شد این تیم به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. قبلاً زمزمه‌هایی شنیده می شد مبنی بر اینکه بارسلونا تلاش کرده ژاوی را متقاعد کند تا بماند.

پیکه تاکید کرد که اگر تصمیم ژاوی عوض شود تعجب نخواهد کرد:"فکر نمی‌کنم این تصمیم صددرصدی باشد، بیایید ببینیم فصل چگونه به پایان می‌رسد. فکر می‌کنم شاید او بماند. من برای او بهترین‌ها را می‌خواهم چون این بهترین چیز برای باشگاه خواهد بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز