خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی: پرسپولیس از کناره‌ها آسیب پذیر است/ امیدوارم با وجود VAR اعتراض به داوری کاهش پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۱۸۰

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد پرسپولیس باید مسیر نفوذ از کناره‌های خود را ببندد تا در دربی متضرر نشود.

به گزارش ایلنا، ناصر ابراهیمی در خصوص وضعیت سرخابی‌ها در دربی پایتخت اظهار داشت: دربی شرایط خاص خودش را دارد و قابل پیش‌بینی نیست. در خیلی از موارد مشاهده کردیم تیمی که از نظر امتیازی فاصله زیادی با حریف بالانشین داشته، بازی بهتری از خود نشان داده و پیروز میدان شده است. برد در دربی باعث ایجاد اعتماد به نفس در تیم می‌شود و پذیرش شکست برای بازیکنان و کادر فنی هر تیمی دشوار است. به همین جهت تیم‌ها تمام تلاش خودشان را برای نتیجه گیری در این مسابقه به کار می‌گیرند.

وی افزود: گاهی اوقات دربی بسیار جذاب پیش می‌رود و هواداران از تماشای آن لذت می‌برند، اما در برخی موارد حاشیه‌ای و کسالت‌بار دنبال می‌شود. درباره مسائل فنی معتقدم که هر تیمی بتواند کنترل مرکز زمین را به دست بگیرد، پیروز خواهد شد و در مورد عملکرد خطوط دفاعی تیم‌ها نیز باید بگویم که در بازی‌های اخیر عدم پوشش مدافعین کناری کاملا مشهود بود و کادر فنی تیم‌ها باید روی آن تمرکز ویژه‌ای داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال با انتقاد از رویکرد باشگاه‌ها گفت: آنچه که این روزها در پرسپولیس و استقلال شاهد آن هستیم، عدم جوانگرایی است. میانگین سنی تیم‌ها بالا رفته است و هیچ تلاشی برای رفع این نقطه ضعف دیده نمی‌شود. اکثر بازیکنان این دو تیم از باشگاه‌های دیگر جذب شده‌اند و ما به جز محمد خدابنده‌لو که به تازگی به پرسپولیس پیوسته است، شاهد جذب بازیکن تهرانی دیگری نبوده‌ایم.

سرمربی اسبق تیم ملی درباره سطح کیفی بازیکنان خارجی پرسپولیس و استقلال نیز بیان کرد: خارجی بودن بازیکن دلیلی بر باکیفیت بودن آنها نیست. در گذشته لیگ ما بازیکن صادر می‌کرد اما در حال حاظر بازیکنان خارجی را می‌بینیم که در قد و قواره لیگ خودمان هستند و از لحاظ فنی به ارتقای سطح کیفی لیگ کمکی نمی‌کنند.

 

ابراهیمی با اشاره به داوری دربی و وجود VAR اضافه کرد: در چند سال اخیر شاهد اعتراضات و هجمه‌های بسیاری علیه داور بوده‌ایم و امیدوارم هواداران از تماشای دربی لذت ببرند و از مسائل حاشیه‌ای در زمین فاصله بگیریم. همچنین امیدوارم بازی پربرخورد نباشد و فوتبال تماشاگرپسندی را شاهد باشیم. در دوران مربیگری همیشه کنار خط بودم اما هیچگاه با داور وارد درگیری و مجادله نمی‌شدم و مربیان باید اخلاقیات را سرلوحه خود قرار دهند. حالا که کمک داور ویدیویی آمده و طبیعتاً باید اعتراض ها کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز