خبرگزاری کار ایران

درخشان: دربی فرصت خوبی برای رسیدن پرسپولیس به استقلال است/ این تیم با اوسمار هر بازی بهتر از قبل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۹۲

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در آستانه دربی صحبت کرد.

 

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خوبی در تیم حاکم است و من پیشرفت را در تیم پرسپولیس در هر بازی نسبت به بازی قبل احساس می‌کنم. سبک و روش بازی تیم تغییر کرده و بازیکنان در حال خو گرفتن با تاکتیک جدید هستند و این اتفاق خوبی است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به برتری پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و اگرچه شروعش در این بازی نا امید کننده بود ولی با حفظ شرایط روحی توانستند به بازی برگردند و جبران مافات کنند. وقتی شما روی اشتباهات این چنینی در ابتدای بازی عقب می‌افتید خیلی مهم است که از لحاظ روحی این قدرت را داشته باشید که در شرایط بازی بمانید و بتوانید به بازی برگردید. برگشت به بازی وقتی شما دو گل در ابتدای بازی دریافت می‌کنید کار سختی است ولی پرسپولیس با روحیه بالا توانست این کار را انجام دهد و اتفاق خوبی است و باعث امیدواری است.

وی ادامه داد: پرسپولیس دو فاکتور مثبت دارد و آنهم عملکرد خریدهای تیم و بازگشت ستاره‌ها به روزهای خوبشان است. هم خریدهای جدید توانستند به تیم خوب اضافه شوند و کمک کنند و هم برخی از بازیکنان سابق که مدتی افت کرده بودند به روزهای اوج برگشتند. همین مهدی ترابی را ببینید که مدتی افت کرده بود ولی حالا عملکرد درخشانی از خود ارائه می‌دهد. یا اورونوف به قدری خوب درخشیده که سعید صادقی را نیمکت‌نشین کرده است. من این دو پوئن مثبت که علمکرد خوب خریدهای جدید و بازگشت ستاره‌ها به روزهای اوجشان است را عامل اوج گیری دوباره پرسپولیس می‌دانم.

درخشان با تمجید از عملکرد اوسمار افزود: همان زمان که اوسمار برای هدایت پرسپولیس انتخاب شد گفتم باید به او فرصت داد و شانس موفقیت دارد. الان هم تا اینجا عملکردش مثبت بوده و در حال بهتر شدن هم هست. به نظرم پرسپولیس زیر نظر او بازی به بازی در حال پیشرفت است و هر بازی نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری از تیم شاهد هستیم. من به آینده این تیم امیدوارم و با وجود اینکه اختلاف امتیاز قابل توجهی با استقلال در صدر جدول دارد شانس قهرمانی خواهد داشت و نتیجه دربی در این میان تعیین‌کننده است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اشتباهات بازیکنان در دیدار مقابل فولاد توضیح داد: این اتفاقات در فوتبال برای هر کسی ممکن است رخ دهد و بزرگ‌ترین بازیکنان و گلرهای دنیا هم اشتباهات این چنینی داشتند و نمی‌توان خیلی از آن ایراد گرفت. من این‌ها را بیشتر حاصل بدشانسی می‌دانم وگرنه کسی نمی‌تواند بگوید بیرانوند یا عبدالکریم حسن بازیکنان ضعیفی هستند. اتفاقی است که رخ داد و مهم این است که پرسپولیس خود را نباخت و توانست به بازی برگردد و برد خوبی کسب کند.

درخشان در مورد محرومیت کنعانی‌زادگان هم گفت: اتفاق خیلی بدی بود و در نبود پورعلی‌گنجی حالا اینکه کنعانی‌زادگان هم نباشد به ضرر پرسپولیس خواهد بود و باعث ضعیف شدن خط دفاعی تیم خواهد شد. امیدوارم گولسیانی به این بازی برسد هرچند شنیدم وی هم مصدوم شده و اگر نباشد واقعاً مشکل جدی ایجاد خواهد شد. باید دید تدبیر کادرفنی برای این مشکل چ=یست.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد دربی و پیش بینی نتیجه بازی هم خاطرنشان کرد: نتیجه بازی فوتبال که قابل پیش‌بینی نیست. بارها شده تیمی که روی کاغذ به نظر شرایط ضعیف‌تری داشته بازی را برده است. هر سرمربی که تیم خود را از لحاظ روحی بهتر برای این بازی آماده کند شانس برد بیشتری خواهد داشت. به نظرم پرسپولیس ابزار شکست دادن استقلال را دارد و اگر روز خوب باشد و شاهد اشتباهات فردی نباشیم می‌توان به بردن در این بازی امیدوار بود. از لحاظ جدولی هم پرسپولیس بیشتر به این برد نیاز دارد و به نوعی آخرین فرصتش برای رسیدن به استقلال و افزایش شانس قهرمانی است.

وی در پایان توضیح داد: امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم و حاشیه و درگیری خاصی شاهد نباشیم و مردم از تماشای این دیدار لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز