خبرگزاری کار ایران

درخشان: استقلال 20 دقیقه بهتر بازی کرد/ تمیروف عجیب و غریب بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۰۱۹

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرزود تمیروف موقعیت عالی تیم را از دست داد. اصلاً نحوه ضربه او در محوطه جریمه عجیب و غریب بود.

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا در ارزیابی دربی 98 و تساوی سرخابی‌ها، اظهار داشت: در کارمان کمی مشکل داشتیم و گرنه پرسپولس می توانست برنده دربی باشد. بعد از گلزنی پرسپولیس نیازمند تصمیماتی بود تا برنده شود. در 15 یا 20 دقیقه ابتدایی استقلال بهتر بازی کرد و رفته رفته پرسپولیس بر بازی تسلط پیدا کرد. پرسپولیس باید با کنترل بازی، تعویض و یکسری مسائل فنی دیگر بازی را به نفع خودش تمام می کرد. اما تصمیمات دیرهنگام کادر فنی اجازه پیروزی در دربی را نداد. اگر سیدجلال حسینی زودتر وارد زمین می شد این اتفاقات برای پرسپولیس نمی‌افتاد.

*کم تجربگی 3 بازیکن پرسپولیس در دربی

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنی که سابقه حضور در دربی را ندارد یا کم سابقه است، به سختی می تواند در دربی موفق شود.  پرسپولیس در 15 یا 20 دقیقه ابتدایی به خاطر کم تجربگی دروازه‌بان و دو مدافع میانی‌اش حسابی تحت فشار بود؛ البته خوشبختانه در آن دقایق نتیجه بازی تغییر نکرد. همین مسائل باعث شد رضاییان به عنوان بازیکن با تجربه چند مرتبه‌ای به مدافعان میانی تذکر بدهد. اصولاً دربی بازی بزرگی هست و بازی بزرگ، بازیکن بزرگ می خواهد.

*ظرفیت رامین رضاییان

درخشان در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس توانست از ظرفیت رامین رضاییان در این مسابقه به خوبی استفاده کند، تصریح کرد: به اندازه کافی از ظرفیت رضاییان استفاده کردیم. حتی در بعضی مواقع بیش از حد ظرفیت هم از رضاییان بهره گرفتیم. منتهی در بازی به این بزرگی شما نمی‌توانید تمام تیم را منحصر به یک بازیکن کنید و باید نقشه های متفاوتی داشته باشید.

*بازی عجیب و غریب تمیروف 

وی پیرامون کیفیت مهاجم خارجی پرسپولیس و نیمکت‌نشینی مهدی عبدی عنوان کرد: شرزود تمیروف موقعیت عالی تیم را از دست داد. اصلاً نحوه ضربه او در محوطه جریمه عجیب و غریب بود. پرسپولیس 3 موقعیت داشت که از یک موقعیتش خوب استفاده کرد و گل به ثمر رسید. این مهاجم تاجیک یکی از بهترین موقعیت‌های تیم را از دست داد. اگر واقعاً قرار است بازیکن خارجی از داخلی بهتر نباشد چرا نباید به بازیکن جوان ایرانی بها بدهیم؟ مهدی عبدی بهتر می‌توانست ایفای نقش کند.

*شانس قهرمانی پرسپولیس

درخشان در پایان گفت: نمی‌توان از حالا گفت پرسپولیس شانس قهرمانی ندارد. چرا که در فوتبال همه چیز ممکن است. با این حال باید تمام مسابقات باقیمانده خود را با پیروزی پشت سربگذارد. اگر استقلال در دو مسابقه مساوی کند که احتمالش بالاست آنوقت پرسپولیس به جایگاه دلخواهش می رسد. حالا اگر شکست بخورد که دیگر نور علی نور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز