خبرگزاری کار ایران

این بازیکن تاثیرگذارتر از لیونل مسی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۷۳۷

ستاره ترک رئال مادرید با گلزنی اش همه را خوشحال کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های رئال مادرید و سلتاویگو از هفته بیست‌وهشتم لالیگا با برتری 4-0 کهکشانی‌ها به پایان رسید. در شب پیروزی قاطع رئال مادرید، وینیسیوس جونیور یکی از گل‌ها را برای تیم کارلو آنچلوتی به ارمغان آورد و به درخشش خود در لالیگا ادامه داد. وینیسیوس در 27 بازی فصل جاری، 16 گل و 8 پاس در تمامی رقابت‌ها به ثبت رسانده که نشان‌دهنده سازگاری او با سیستم جدید آنچلوتی است. از زمان جدایی لیونل مسی از بارسلونا (تابستان 2021)، هیچ بازیکنی از لالیگا به اندازه وینیسیوس جونیور در رقابت‌های مختلف تأثیرگذار نبوده است. ستاره برزیلی رئال مادرید در این بازه زمانی، 61 گل به ثمر رسانده و 41 پاس گل (102 تأثیر مستقیم روی گل) نیز برای هم‌تیمی‌هایش مهیا کرده است. از فصل 22-2021 تاکنون، وینی جونیور تنها بازیکن لالیگا نام دارد که شمار تأثیرهای مستقیمش روی گل سه رقمی شده‌است.

لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی بارسلونا با ثبت 474 گل و 193 پاس گل، تأثیرگذارترین بازیکن تاریخ لالیگا است.

آردا هم در امان نیست

در دقیقه 4+90 بازی رئال - سلتا، اتفاقی که خیلی از هواداران رئال مادرید منتظر آن بودند، بالأخره رخ داد. آردا گولر در ششمین بازی خود با پیراهن رئال مادرید برای اولین بار موفق به گلزنی شد. ستاره جوان ترک تنها پس از 5 دقیقه ورود به زمین گل چهارم کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و استعداد خود را در همین دقایق اندک بار دیگر نشان داد.

بازیکنان رئال مادرید، خوشحال از اولین گل آردا گولر، به سمت هم‌تیمی جوانشان رفتند و او را در آغوش گرفتند. در این میان، خوشحالی و واکنش خنده‌دار آنتونیو رودیگر جالب توجه است. رودیگر همواره یکی از بازیکنان شوخ‌طبع رئال مادرید بوده و حرکات شیطنت‌آمیز او به سوژه کاربران تبدیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز