خبرگزاری کار ایران

مسی ترکیه قصد حضور در رئال مادرید را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۷۸۲

آردا گولر قصد ندارد به رئال مادرید ملحق شود. ستاره فوتبال ترکیه به دنبال باشگاهی است که بتواند در ترکیب ثابت آن بازی‌های زیادی انجام دهد.

به گزارش ایلنا، آردا گولر یکی از بازیکنان خوش‌آتیه فوتبال اروپا است که تنها با 18 سال سن در فنرباغچه درخشیده و توجه باشگاه‌های زیادی را معطوف خود کرده است.

رقم فسخ قرارداد این ستاره ترکیه‌ای تنها 17.5 میلیون یورو است که پرداخت آن برای خیلی از غول‌های اروپا کار ساده‌ای محسوب می‌شود. رئال مادرید یکی از این باشگاه‌ها است که سابقه زیادی در گرفتن بازیکنان جوان خوش‌آتیه دارد.

با این حال، برنامه‌های این بازیکن برای آینده‌اش با آنچه رئال مدنظر دارد، متفاوت است و این ستاره 18 ساله فنرباغچه قصد ندارد به رئال مادرید ملحق شود.

ولکان دمیر، خبرنگار ترکیه‌ای در این باره گفت: «آردا گولر می‌خواهد به تیمی ملحق شود که بلافاصله بتواند در آن بازی کند. سپس رئال مادرید قدم بعدی او است.»

روزنامه مادریدی مارکا گزارش کرده، رئال قصد دارد آردا را بخرد و او را به کاستیا –تیم دوم باشگاه- بفرستد تا پیشرفت کند اما این بازیکن جوان اصلا چنین برنامه‌ای ندارد، هرچند که علاقه‌اش به رئال مادرید را هیچوقت پنهان نکرده است.

از بارسا، میلان، سویا، لایپزیش و سالزبورگ به عنوان دیگر باشگاه‌هایی یاد می‌شود که ستاره فنرباغچه را می‌خواهند. باید دید آردا کدام تیم را برای ادامه بازی انتخاب خواهد کرد. مقصد او جایی است که بتواند در ترکیب تیم فرصت بازی به دست بیاورد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز