خبرگزاری کار ایران

آلگری: هدف یوونتوس صعود به لیگ قهرمانان اروپاست

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۴۸۵

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، تاکید کرد که هدف تیمش کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و نباید هیچکس بازیکنانش را سرزنش کند.

به گزارش ایلنا، مکس آلگری تاکید می‌کند که تساوی در بازی شب گذشته "نتیجه مهمی" برای یوونتوس است و به برخی انتقادات از تیمش پاسخ داد.

یوونتوس در بازی هفته بیست و هشتم سری A به مصاف آتالانتا رفت و به تساوی 2-2 رسید. آن‌ها با 58 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و با اینتر صدرنشین 17 امتیاز فاصله دارند.

آلگری پس از بازی به دازن گفت:"فکر می‌کنم ما عملکرد خوبی مقابل تیم خوب آتالانتا داشتیم، آن‌ها با آن ضربه آزاد و گل دوم عملکرد خوبی داشتند، در حالی که ما می‌توانستیم بهتر دفاع کنیم. ما در نیمه دوم نیز اراده، قدرت و تکنیک بیشتری داشتیم.  زمانی که پیش افتاده‌ایم باید بهتر دفاع کنیم، چون هفته گذشته و قبل از آن نیز همین اتفاق مقابل ناپولی افتاد. خیلی راحت گل می خوریم. این شامل کار روی موقعیت‌ها می‌شود، اما لحظاتی نیز در فصل وجود دارد و ما باید روی نکات مثبت تمرکز کنیم.  فراموش نکنیم که امروز یک امتیاز کسب کردیم. فراموش نکنیم که هدف ما این است که در جمع 4 تیم برتر قرار بگیریم."

نگران نتایج اخیر نیستید؟

نه چون همه چیز در مورد درک است. ما نباید از هدف غافل شویم، یعنی جواز حضور در رقابت شگفت انگیزی که نام آن لیگ قهرمانان اروپا است.

تمسخر برخی هواداران به بنر 1000 امتیازی شدن آلگری در سری A؟ 

 خوشایند است زیرا به این معنی است که آن‌ها کار من را تشخیص دادند و آن هواداران در لحظات سخت این بازی به بازیکنانم کمک کردند. همه ما یک هدف داریم و هواداران نیز باید بدانند که می خواهند ما را در لیگ قهرمانان ببینند. ممکن است تیم مورد انتقاد قرار گیرد، مربی هم ممکن است مورد انتقاد قرار گیرد، اما هیچکس نمی تواند ما را به خاطر تلاش هایمان سرزنش کند. ما سعی می‌کنیم در هر بازی پیروز شویم، این همیشه ممکن نیست و راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا هدف ماست. مهم نیست چه زمانی آن را به دست بیاوریم، مهم این است که در نهایت آن را کسب کنیم. این بچه‌ها در عین حال در حال بلوغ هستند و پوست کلفتی درست می‌کنند که در یوونتوس به آن نیاز دارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز