خبرگزاری کار ایران

سپاهان چشم انتظار تساوی دربی

سرنوشت طلایی پوشان به دست استقلال و پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۶۲۳

شکست های اخیر سپاهان در لیگ برتر، آنها را از جمع مدعیان دور کرده و احتمال قهرمانی آن ها با وجود رقبای سرسختی مانند استقلال و پرسپولیس پایین است.

به گزارش ایلنا، وضعیت کنونی سپاهان و نتایج آن را فقط میتوان با واژه «بحران» توصیف کرد؛ 5 شکست متوالی در لیگ برتر، شکست مقابل الهلال( رفت و برگشت) و حذف از آسیا، و فقط یک برد در جام حذفی، ماحصل عملکرد طلایی پوشان در 80 روز اخیر است.

روزگار شیرین سپاهان دراین فصل فقط تا هفته سیزدهم ادامه داشت و طلایی پوشان اصفهان با عملکرد خیره کننده خود در بازی های ابتدایی لیگ، توانستند خود را در میان مدعیان اصلی قهرمانی ببینند. اما در ادامه، مورایس با شکست در برابر آلومینیوم، گل گهر، شمس آذر، استقلال و پیکان به روند امتیاز گیری خود در لیگ برتر پایان داد.

سپاهان هم اکنون با 31 امتیاز و 2 بازی کمتر از رقبا، در رده پنجم جدول قرار گرفته و حتی با فرض پیروزی آن ها در دو بازی عقب مانده، همچنان با صدر 5 امتیاز فاصله خواهد داشت؛ فاصله ای که جبران کردن آن در این شرایط بسیار سخت خواهد بود.

با اینکه قهرمانی سپاهان در این فصل و با این شرایط، شبیه به معجزه است اما تساوی رقبای اصلی او مقابل یکدیگر در دربی، می‌تواند فرصتی برای سپاهان باشد تا دوباره به جمع مدعیان بازگردد. سپاهان اگر هر 9 امتیاز ممکن از دو بازی عقب مانده و دیدار هفته بیستم مقابل فولاد را کسب کند، می‌تواند به نتیجه دربی نیز چشم داشته باشد؛ درصورتی که رقبای او در دربی به نتیجه مساوی و تقسیم امتیازات رضایت دهند، فاصله سپاهان با صدر 3 امتیاز خواهد شد.

اما در آن طرف با توجه به حساسیت و رقابت دو تیم پایتخت نشین برای تصاحب قهرمانی، هر دوی آن‌ها برای پیروزی پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت که به نظر می‌آید دربی 103 با پیروزی یکی از دو تیم خاتمه یابد و در این صورت رقابت بین استقلال و پرسپولیس باقی خواهد ماند تا این گونه سپاهان از جمع مدعیان قهرمانی کنار رود.

همین مسائل و احتمالات مختلف در این برهه، جذابیت لیگ بیست و سوم را به بالاترین حد خود رسانده و باید دید در پایان لیگ، سرنوشت تیم ها چگونه رقم خواهد خورد. آیا مورایس می‌تواند سپاهان را از بحران خارج کند یا به دومین فصل ناکامی خود در سپاهان ادامه خواهد داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز