خبرگزاری کار ایران

اوج درخشش هافبک الوحده

نورالهی یک قدم تا پشیمان کردن امیر قلعه نویی/ پیراهن تیم ملی حق من است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۲۳۷

احمد نورالهی هافبک سابق پرسپولیس که سومین فصل حضور خود در لیگ امارات را تجربه می‌کند، در بازی های اخیر الوحده، موفق به ثبت آمار درخشانی شده است.

به گزارش ایلنا، قلعه نویی سرمربی تیم ملی پیش از جام ملت ها به دلیل جنجال های به وجود آمده، نام احمد نورالهی را از لیست تیم ملی خط زد و اعلام کرد تا زمانی که او سرمربی تیم ملی باشد، نورالهی در تیم او جایی نخواهد داشت.

قلعه نویی در جام ملت ها از زوج سعید عزت الهی و امید ابراهیمی در میانه میدان بهره برد که به گواه اهالی فوتبال، حضور نورالهی می‌توانست در این رقابت ها تاثیر به مراتب بهتری داشته باشد.

نورالهی نیز پس از خط خوردن نامش از لیست تیم ملی، با جدیت بیشتری در ترکیب تیمش ظاهر شد و تا به اینجای کار در تمام بازی هایی که حضور داشته، نمره بالای 7 کسب کرده است.

هافبک ایرانی الوحده پس از جنجال او با قلعه نویی برای تیم اماراتی در 12 بازی به میدان رفته و آمار 8 گل و 6 پاس گل را ثبت کرده است. او همچنین در بازی قبلی تیمش مقابل الوصل یک گل و یک پاس گل به ثمر رساند و یکی از عناصر اصلی الوحده در صعود به فینال لیگ کاپ امارات بود.

نورالهی هم اکنون در بهترین فرم خود قرار گرفته و بهترین بازیکن فصل الوحده و یکی از برترین بازیکنان امارات لقب گرفته است، در این شرایط به نظر می‌رسد این هافبک گلزن توانایی ادامه این روند را تا پایان فصل خواهد داشت.

در چنین شرایطی که او همه جوره کیفیت فنی خود را در این مدت به همگان ثابت کرده و باتوجه به نزدیک شدن تیم ملی به مسابقات مقدماتی جام جهانی، باید دید قلعه نویی از تصمیمش در مورد نورالهی به نفع تیم ملی صرف نظر خواهد کرد یا خیر.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز