خبرگزاری کار ایران

علیپور: امیدوارم کادرفنی تیم ملی من را هم ببیند/ پرسپولیس در دربی بدشانس بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۲۱۶

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد تساوی این تیم در دربی و همچنین وضعیت خودش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علی علیپور این روزها یکی از لژیونرهایی است که بدور از حاشیه و جنجال در تلاش برای جلب نظر امیر قلعه نویی برای حضور در تیم ملی و جام ملت‌هاست. او ابتدای فصل گفته بود فعلاً قصد بازگشت به لیگ برتر را ندارد.

 بعد از سپری کردن دوران نقاهت، پیش آمده بود که به عنوان بازیکن جایگزین به میدان بروی اما بالاخره طلسم بازی نکردن را از ابتدای بازی شکستی؟

بله خدا را شکر به شکل ثابت از ابتدا بازی کردم و نشان دادم که از لحاظ بدنی کاملاً آماده‌ام و مشکلی برای بازی کردن برای نود دقیقه و حتی بیشتر از آن را هم دارم چون خیلی برای این موضوع زحمت کشیده و سختی‌های زیادی را متحمل شده بودم که خدا را شکر جوابم را هم گرفتم.

 اما بازی خارج از خانه را باختید؟!

بله ما با تیمی بازی داشتیم که در معرض سقوط قرار داشت، از این‌رو چنین تیمی مقابل ما بازی انتحاری انجام داد و شرایط را برای ما سخت کرد، هر چند تیم ما هم در این بازی خیلی خوب بازی کرد و واقعاً چند فرصت هم با بدشانسی از دست رفت و در واقع، هم من و هم تیمم خیلی بدشانس بودیم که نتیجه را با حساب سه بر یک به حریف واگذار کردیم.

چرا در رابطه با بدشانسی خود و تیمت حرف می‌زنی‌؟

من خیلی تلاش کردم و گلم را هم در دقیقه 80 به ثمر رساندم اما گلم آفساید اعلام شد. جدا از این مسأله هم چند فرصت دیگر را از دست دادیم که اوج بدشانسی من و تیمم بود اما با این وجود خوشحالم که تبدیل به بازیکن نود دقیقه‌ای شده‌ام و قادرم بیشتر به تیمم کمک کنم و حتماً در بازی‌های آینده خیلی بیشتر از این چیزی که می‌بینید تلاش خواهم کرد‌.

 برای دعوت به تیم ملی هم شاید حضورت از ابتدای بازی بتواند خیلی به تو کمک کند‌؟

بله من خیلی آماده‌ام و شرایط خیلی خوبی دارم و می‌دانم که مربیان تیم ملی هم بازی همه بازیکنان و لژیونرها را خیلی خوب و با دقت رصد می‌کنند، از این رو خیلی امیدوارم مربیان تیم ملی نیم نگاهی را هم به من داشته باشند و مرا هم به تیم ملی دعوت کنند.

 دربی 102 را دیدی؟

بله دربی را دیدم، بازی‌ای که با همه بازی‌های لیگ فرق دارد و خودم هم تجربه بازی و گلزنی در این بازی حساس را در کارنامه زمان بازیگری‌ام در پرسپولیس را در کارنامه دارم. بازی جانانه‌ای را از دو تیم شاهد بودیم اما در این بین مالکیت بازی در اختیار پرسپولیس قرار داشت و گل خوبی هم به ثمر رساند، ضمن اینکه باز هم بعد از گل فرصت زدن یکی دو گل دیگر را داشت که با بدشانسی آنها را از دست داد تا روی یک پنالتی بازی و نتیجه به تساوی کشیده شود.

 در خصوص گل امید عالیشاه که مانند دربی قبلی باز هم گل حساسی زد چه نظری داری؟

امید دوست خوب و رفیقم است. از گلش هم خیلی خوشحال شدم، گلی که از روی یک شوت زیبا و دقیق به ثمر رسید و البته باز هم اگر کمی خوش‌شانس‌تر بود گل دومش را هم زده بود که با بدشانسی و با اختلاف کم تبدیل به گل نشد. بازیکنی که نشان داد تجربه خیلی زیادی دارد، از همین‌رو باز هم برای امید و پرسپولیس آرزوی روزهای خوب و موفقیت بیشتر را دارم، ضمن اینکه اعتقاد دارم اگر شوت دوم امید گل شده بود پرسپولیس حتماً برنده دربی بود.

 خودت هم یکی از گلزن‌های برتر تاریخ لیگ برتر هستی!

بله من در اولین دربی که برای پرسپولیس مقابل استقلال بازی کردم گل زدم و موجب پیروزی با ارزش تیمم شدم و کلاً چهار بار در دربی گلزنی کرده‌ام که فکر می‌کنم آمار خیلی خوبی برای من در تاریخ دربی‌ها است که ثبت شده.

 در رابطه با وی‌ای‌آر و استفاده از این تکنولوژی که برای اولین‌بار در تاریخ دربی رخ داد چه نظری داری؛ اتفاقی که شاید خیلی بیشتر از وی‌ای‌آرهای دیگری که در دنیا شاهدش بودیم صحنه را بررسی کرد!

به هر حال این تکنولوژی تازه در ایران استفاده شد و شاید کنترل و استفاده از آن در ایران هنوز جا نیفتاده. شاید به همین دلیل هم بود که صحنه بررســـــــــــی خیلی طول کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز